6.10.2010 г., 13:54 ч.

Нищо не може да бъде разбито, щом има истинска любов. 

  Проза » Други
1361 0 0
2 мин за четене

Ти си блъскай. Не ми пречиш. Счупи гардероба, лампата, а после и телевизора. Аз просто ще те наблюдавам. Ти си блъскай. Не ме е страх от силата ти, защото е способна да се насочи навсякъде, но не и към мен. Блъскай. Разбий думите, които си разказахме под секрет и ги разпръсни из цялата стая, целия апартамент. После хвани фактите и ги напъхай под леглото, за да лежим щастливи над тях и да не ги забелязваме. А аз някой път като чистя, ще мина от там с прахосмукачката. Помолих те да не спираш да блъскаш, защото така знам, че ти минава. Чупи и удряй, после ще му мислим за болката. Физическата винаги е по-малка. Прави го колкото дълго си искаш, но не позволявай на нищо да те спре. Знаеш, че аз съм там до теб и чакам бурята да отмине.


Блъскай. Дори да ме отблъскаш, ще си намеря подслон, под който да те чакам. Няма да ми е трудно да намеря хиляди причини да остана в съзнанието ти, защото ти знаеш, че никога няма да си тръгна от там. Бутай. Затвори вратата с викове, за да останем завинаги заключени в реалността си. Сложи ме в гардероба и мен, ако още не си го счупил, за да ме предпазиш от силата си. После хвърляй срещу мен стъкла, аз ще съм на сигурно място. Сърди се, обвинявай съдбата, че ни занимава с глупостите си. Че всява ярост в ежедневието и всичко това не е честно. Убий я. Но внимавай да не убиеш нито една част от себе си. Всяка е най-важна.


Чупи, скъпи мой, разнищвай. Разглеждай връзката ни с лупа и откъдето и да я погледнеш, тя ще бъде най-истинската. Недей да си спестяваш нищо. Използвай оръжия от думи, изречения и разкази. Не забравяй, че всичко наоколо може да бъде счупено. Не не всичко поправено. Но ти чупи, скъпи мой. Защото мен ме има. И всичко, което не можеш да поправиш сам, ще поправим заедно. Ти си блъскай. Не ми пречиш. Аз през това време ще тичам да търся слънцето и да го издигна в небето. И ще направя всичко това, защото знам, че всеки един наш ден ще започва с него. И ако не беше ти, щях да изгубя силата си. Силата, която ми позволява да направя живота ти специален.

Ти си блъскай. Аз ей сега се връщам, дай ми само минутка, за да върна слънцето в очите ти.


© Вики Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??