13.01.2022 г., 10:40 ч.

Нормата на ненормалността 

  Проза » Други
187 2 11
1 мин за четене

И какво искаме, какво се питаме – все по-ясно е: станахме антиподи на себе си. Или поне на предците и миналото ни. Нещата се обърнаха с краката нагоре. Удобна поза за „Камасутра“, но при нея сме в ролята на булката.

Какво да каже човек, когато педалщината стана норма… Това, което само преди десетилетие обявяваха за психоотклонение вече е модерен  стил и претенциозна обичайност. Алкохолизмът, простотията, наркотиците, гръмкото и самохвално невежество…

Стигна се до съвсем невероятни неща. Спортът, да речем. Позасмяхме се, когато от американски сериали разбрахме, че децата играят там нещо си… Но – без СЪСТЕЗАТЕЛЕН характер? Да не се учели на лоши неща – гордост от победата и себе си, радост от проявите, очакваната лека надменност над загубилите…

Част от природата, впрочем…

Обаче – оня ден гледам и не вярвам: имало мач между два момичешки ученически отбора в Кънектикът. Едните победили с разгромното 92:4…

Разбира се – победителките радостни, треньорът ликуващ. Свършил отлично работата, за която му плащали…

И им излязло през носа…

След мача момичетата и треньорът им били накарани да се извиняват на разбитите. Задето ги направили на пияни моркови. Не било толерантно така да ги блъскат – както викат селяндурите по нашенско: като маче у дирек!

А самият треньор е временно /засега!/ отстранен от работа с децата.

Учел ги на лоши неща, разбирате ли…

И какво? Край на състезанията, край на залозите, край на обучението за борба и победа?

Всеобщо изперкване…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка, Пепи!
  • - Ти ваксиниран ли си?
    - Не, така съм си роден 😄
  • Много си прав, само се надявам да се запазят и чисти патриотични души, та да възстановят правдата, ако стане задължително ваксинирането, тогава хептен ще ни омекнат мозъците и ще се превърнем в марионетки на силните!
  • Педерастлъка (като обобщаващо за всякакви психически отклонения, вкл. политическите) "манифестира самоубийството на човешкия род" (както казваше един мой професор). Справка: Древният Рим. И след това: продължилата над 1000 години тъмна нощ на Средновековието. Следва, както знаем, Възраждането, но с огромни усилия и жертви. Е, надявам се, че сега ще бъдем по-умни и човечеството няма да се остави на "политкоректните" кретеноидни слуги на международните олигарси да си разиграват коня.
  • Благодаря, Йоана!
  • Оказва се, че вече не е толерантно и психолози да определят имат ли нужда млади момичета от операция за смяна на пола (която, като всяка операция, не е напълно безопасна) и родителите нямат думата...

    https://www.youtube.com/watch?v=fSKQfATa-1I&t=0s
  • Благодаря, Дочке!
  • "Всеобщо изперкване…" И е само началото...
  • Благодаря, Надя, Димитре!
  • Подлагат ни на изпитание, но все си мисля, че нормалността ще се върне, защото това, което ни се предлага като някакъв вид болшевизъм е противоестествено.
  • Нищо и никога няма да бъде както е било. За съжаление.
Предложения
: ??:??