5.01.2014 г., 20:43 ч.

Новогодишен късмет (споделено от едно амурче) 

  Проза » Хумористична
735 0 6
1 мин за четене

НОВОГОДИШЕН КЪСМЕТ

(споделено от едно амурче)

 

            Да не си мислете, че ние амурчетата нямаме празници и почивни дни. Почиваме си и празнуваме на смени и на мен ми се падна на Нова година да съм в почивка, но „на разположение”.

            Тъкмо си палех пурата, след преглътнатата с кана Шивачевско тлъста мисирка и... пак мойта подопечна на зор.

            Другите амури по пет клиентки на година сменят, аз от пет години на една и съща слугувам. Що засади сторих, що стрели изпочупих, що колчани смених, не би и не щя таз мойта, пък не на уж, Севдалинка ù е името.

            Уж щастливо разведена, уж изтертипосана, уж любовчийка, пък все недолюбена и все за любов молеща. А щом моли... и хоп аз пак дежурен и на разположение.

            Пък ù ги бях подредил нещата за празника. Покана, компания и по-млад левент баш до нея ù бях уредил, ама той пък да вземе, че на домакина да налети и ей ма мене – по спешност.

            Грабна си палтото Севдалинката, тръшна врата зад гръб и набива токчета по паветата, че чак искри хвърчат. Махам аз крилца подире ù, лък опъвам, стрели точа, ама в 3 и половина на 1-ви януари, где ти сам и трезвен мъжкар по улиците.

            Тъкмо свърна в техния си сокак и се измъкна един с ушанка от панелен вход. Без и да му мисля, му забих една, после за по-сигурно още две – щото и аз искам да си ходя и да празнувам.

            Не че се бях много почерпил, не че бързах да си довърша пурата, ама пък как съм нацелил баш бившия ù съпруг, туй си е асъл новогодишен късмет, щото от три дена съм в пълен релакс и никой за нищо не ме е търсил.

            

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Палава и с амурчета 2014-та, Жени и Андрина
  • Знаех си аз, че си претупваш работата. И че ги забиваш ей така без да мислиш. Хммммм, не случайно се бях засилила да ти оскубя перцата едно по едно

    Най-сетне да си пратя гнева на точния адрес: http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=127718

    Поздрав от мен!
  • направо не мога да спра да се хиля...днес го четох на всички, които бяха около мен...високо оценен беше краят, да знаеш!!!
    Поздрави!
  • Да ви весело и наамурчено, Калли, Дани и Виктор и през Новата 2014-та
  • Хахахахаха Цар си! Не лорд. Цар!
  • Значи просто ни отстрелвате напосоки! Сега вече знам кой е виновен за всичко
Предложения
: ??:??