30.12.2023 г., 10:18 ч.  

Новогодишни късмети 

  Проза » Други
258 6 17
1 мин за четене

1. Таз година, драги мой, там, след първия завой, нещо хубаво те чака. Трябва само да последваш знака. 

 

2. Стъпките й проследи. Тя те чака от зори. Не знаеш, колко е красива. Макар, че мъничко е дива - Любов. 

 

3. Господ здраве ще ти дава. С него даже ще получиш слава. 

 

4. Куфарите приготви. Ще ти трябват, запомни. Гледки приказно красиви, чакат някой да ги види. 

 

5. Чудна къща с китен двор, ти ще купиш. Няма спор. 

 

6. С колата нова ще летиш. Кеф ти Рим или Париж. А от дясната седалка, мацка тебе ще те галка. 

 

7. Люлка детска приготви. Бебче сладко там ще спи. 

 

8. Ти числата провери. Май започва да вали. Не е дъжд... а са пари. 

 

9. Теб учение те чака. Бързо качвай се на влака. Главица умна ще си ти. За мама сещай се, пиши. 

 

10. А на теб честта се пада... Място да приготвиш за голямата награда! 

 

11. Щом годината стартира... Щастие за теб ще има. Хубаво го виж. Само смей да го проспиш! 

 

12. Дрешки с джобчета носи. Там късмета  ще стои. Но няма да се отървеш, ако ще и да му викаш - беж. 

 

© Виолета Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Направо си е станала веселба тук Много се радвам и благодаря на всички ви. Весело и приятно посрещане на Новата година.
  • Чудни са, Вили! Ти ми изтегли късметче, щото като ги чета, трудно ще си избера!
  • Чудесно са, Вили!
    Крада си ги за баницата😎😎😎👏👏👏
    Аз си избирам 3...
  • Като гледам, Вили, ми то всичките не са за изпускане!...На Бъдни вечер ми се падна парата! О, нали пенсиите ще ни увеличат, макар чаааак от юли!...А от твоите късмети, най бих пожелала четвъртия....За всичко останало...съм изпуснала влака! То и Париж и Рим съм видяла, но може и пак...Само здрава да съм! Благодаря за усмивките! На теб една много щастлива година! И най- весело да я започнеш!
  • Аз избирам 4. Куфарите винаги са ми готови. 💖🌌
  • 6 е наобратно при мен. Другото е окей, за всекиго по нещо дето се вика. Баница с късмети. 😊
  • За мен номер 12 🙂
  • Радвам се, че ги харесахте
    Нека щастлива да е за всички ни.
  • Чудни късметчета! Разпечатвам си ги. Весела и щастлива Нова година, Вили!
  • Уау! Много хубави, весели късметчета. 🙂
  • Весело, момичетата. Нека ви се сбъдне всичко, за което копнеете.
  • Избрах си 11 - само да не го проспя! Забавни са и поетични. Ти какво си избра (какво ти се падна)?
    Желая ти празнично настроение!
  • Дръпнах си едно, но не го издавам мое си е
    Браво, Вили, чудни са и нека те споходят всичките! Може да си ги открадна за новогодишната баница
  • Някои хора, Жабчо, и по челото да ги плесне, няма да го видят... късмета. Много си забавен. И това си е талант, откъдето и да го погледнеш.
  • Виолета, превърнах се на кокер шпаньол, да търся стъпки. Ми, няма... Намерих само, няколко разгонени котки и то диви. Ша си търся друго късметче.
  • Всеки да си дръпне, което му е на сърце
    Благодаря, Бела.
  • Много практично позитивна поезия аз съм за 11-то късметче 😘
Предложения
: ??:??