31.12.2008 г., 18:32 ч.

Новогодишно 

  Проза » Хумористична
922 0 2
1 мин за четене
- Как се казвате?
- Снежанка Мразова Коледарова.
- Откъде сте?
- От Лапландия.
- Какво правите в България?
- Идвам по два пъти в годината за празниците, защото хората все още не са наясно кой празник да празнуват. Идвам веднъж с дядо Коледа и веднъж с дядо Мраз да раздаваме подаръци.
- Какво работите?
- Заета съм през цялата година. Пазарувам... купувам подаръци за послушните. Преди джуджетата ги правеха, но сега с тия компютърни игри не можеш да ги хванеш за работа.
- Значи работата Ви е да пазарувате... А пари откъде?
- Пазарувам с усмивка. Има толкова тъжни хора... просто им подарявам усмивка и получавам всичко, което ми е необходимо - каза Снежанка и се усмихна широко.
И, естествено, полицаите, които бяха я арестували заедно с дядо Мраз за счупен десен фенер и липса на аптечка на шейната, я освободиха. В другата стая за разпити белобрадия старец извади най-големия подарък от торбата, която носеше и го подаде на полицаите... но те се оказаха неподкупни.
   Ако не си получите подаръка за Новата година, да знаете, че дядо Мраз е все още в полицейското, но Снежанка непременно ще дойде да ви донесе една голяма усмивка.

© Vaska Ivanova Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ех,опасна Снежанка...
    В утрото на Новата Година, с блясъка на идващите дни, нека радостта не те отмине с щастие и обич те дари!
  • Чакам си усмивката ! При това с огромно нетърпение!
    Весел празник и успешна 2009 година! Пълна с много усмивки!
Предложения
: ??:??