8.11.2016 г., 16:40 ч.

Оргазматроник 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Еротична
1488 3 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

След като се настани на шофьорската седалка, Денис се загледа в емблемата, изобразена на волана – незнайно защо му напомняше на комбинация от три пръста с преобладаващ среден.

  – Каква марка е това чудо? – попита той русата продавачка, която се бе подпряла с лакти на покрива така, че блузката й стоеше набрана нагоре, изваждайки на показ стегнатия й корем и пъпа й, на който се мъдреше пиърсинг, а до него – татуирано зайче.

  – Да не мислиш, че знам. Китайска е. А китайският не ми е силният език, виж френския… – Тя се наведе, смигна на Денис и бавно облиза сочните си устни.

  Денис се подсмихна сконфузено, като дори се изчерви леко.

  – Сладур! – каза жената и му подхвърли ключовете. – Двигателят не е нищо особено, но електрониката е супер. Всякакви чудесийки има. Пробвай ги! Добра е колата, струва си парите.

  Колата се държеше добре на пътя. Беше пъргава и послушна, но определено не й достигаше мощност. Денис се разрови из менютата и остана изненадан от видяното – имаше модерен джипиес, сложна система за паркиране и дори устройство, разпознаващо пътните знаци, което даваше сигнал на шофьора при всяко засечено нарушаване на правилата. Малката гадинка дори пискаше при настъпване на двойна непресечена линия.   

  Докато сърфираше, Денис попадна на нещо, което го накара да ококори очи от изненада – на малкото екранче пишеше „оргазматроник”. Младият мъж се зачуди дали думата оргазъм няма и друго значение, освен известното му до момента.

  След кратко колебание, ухилен глуповато до уши, той активира опцията. Нещо изсвистя и откъм таблото лъхна приятно на рози. Денис кимна одобрително, макар че не разбираше какво общо има миризмата с… И тогава усети леко изтръпване в слабините – неизбежният предвестник на ерекция. Внимателно подбраният от китайските специалисти коктейл, съдържащ феромони, слаби халюциногени и билки с афродизиачен ефект вече действаше. Макар способността му да шофира да не бе сериозно накърнена, Денис, усещайки, че нещо му бърка в мозъка, намали скоростта. Ръцете му видимо потреперваха на волана, а пенисът му се изшмули  нагоре и надникна с циклопското си око над ластика на слиповете, бавно отронвайки белезникава сълза.  

  – Бах маааму – промърмори той и се почеса с показалец по леко увисналата си долна челюст. С мъка се възпря да не свали лявата си ръка от волана и да не „поработи” с нея. А мислите му бяха същински калейдоскоп. Виденията следваха едно след друго – първата му целувка с момиче в гимназията, изчукването на съседката на масата в кухнята, стройните бедра на жена му, устните на Анджелина Джоли, сладката муцунка на Наоми Уотс, гърдите на дъщерята не шефа. После фантазиите му се насочиха към невинните, по негово мнение, извратености, с които го бяха белязали гените му. Представяше си жена, която е сборен образ на разбиранията му за естетика – оттук физиономия, оттам гърди, от другаде талия, но винаги краката на съпругата му. Само че въпросната идеална жена Денис я виждаше с памперси и с биберон в устата. Такъв бе фетишът, който не се бе осмелявал да сподели с никого. Беше сигурен, че ако разбере за тези негови странности, жена му ще го натири и ще прекъсне всякакви отношения с него.

  Денис осъзна, че е натиснал газта до ламарината. Но изобщо не му пукаше дали няма да се пребие – защото, когато се чувстваш като вулкан пред изригване, от нищо не ти пука. Потърка се, но плахо – искаше да отложи кулминацията.

  Постепенно влиянието на химикалите отслабна и Денис с ужас си помисли, че няма да се стигне се до най-вълнуващия момент. Тогава се намеси нещо, което изскочи от един капак, скрит отляво на съединителя. Денис сведе стреснато глава и видя нам долу изящно женско стъпало, обуто в черен копринен чорап. Веднага му стана ясно, че това е някаква направена от силикон джаджа, но какво от това. Крачето се плъзна нагоре по прасеца му и започна да го масажира с отмерени кръгови движения. Перфектна машинка с прецизна механика и датчици. Дори пръстчетата мърдаха. Малкият Денис отново рипна.

  После стана още по-напечено, защото седалката се размърда и започна изкусно да масажира бедрата и гърба му с вградените вътре възглавнички, досущ като японска гейша. Денис се задъхваше, облян в пот. А малката кола не спираше да криволичи по пътя, предизвиквайки гневни реакции у останалите участници в движението. По едно време на таблото в червено светна бутон, на който бяха изобразени устни. Чу се и настойчиво бибипкане. Денис колебливо се присегна и натисна бутона. Отдолу изскочи нещо, наподобяващо изкуствено чене, само че със силиконов език, прикрепен към страничните панти. Въпросното чене имаше плътни женски устни и равни бели зъбета, сякаш копирани от реклама за зъболекарски услуги. На екрана на таблото се появи надпис: „Поставете оралния стимулатор на съответното място”. Денис изсумтя. Взе ченето и го доближи до бузата си. Устните и езикът потрепнаха съблазнително. Но целувка не се получи. Явно за машината „съответното място” не бе горната, а долната глава. Денис предпазливо си нахлузи ченето – страх го бе от зъбките. Оказа се, че няма причини за притеснения, машинката си знаеше работата и не след дълго Денис започна да се гърчи в екстаз. С мъка овладя колата на един завой, толкова се бе отнесъл.

  Скоро стигна до паркинга на автокъщата. Докато спираше, се разтресе в титаничен оргазъм. С цялото си същество копнееше да изкрещи. И той изкрещя:

  – Куууупувамммм яяяяя!

  Русата продавачка се изкикоти и, имитирайки го, нададе вой:

  – Знааааам! Само да ти кажа, че при тези коли застраховките са двойно по-скъпи. Проблем?

  – Нееееееееееееееее!

© Стефан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • О, да! И аз искам женския вариант, не бъди егоист ))
    Само на мъж може да му хрумне такава идея, хахаха! Браво, късичко и наситено. Точно по мой вкус! Поздравите ми!
  • Хахаха, много яко!
  • И от другаде имах подобна поръчка.
  • Искам и женски вариант!
Предложения
: ??:??