10.07.2012 г., 9:14 ч.

Осмият цвят на дъгата 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1468 0 6

Малко съм беден,  може би малко повече от малко,  но имам голяма глава, пълна с цветове.

Граматиката ми е леко куца, нося очила, залепени с тиксо и ям филийки с маргарин за вечеря, но ти такъв си ме хареса.  Акцентът ми е глупав, а интонацията - смешна; говор на мечтател.

Пия кафе с три лъжички захар и ако има - мляко;  обичам да се радвам на малките неща. И на сладките.

За кино нямам време (и пари), но миризмата на книгите е опияняваща, а думите - красиви. По-красиви от света в който ти живееш.

Приятелите ми имат сърца с размерите на панелката, в която живея и са топли като лятото, може би една идея повече.

Сивите ме мислят за нещастен, аз ги мисля за сиви.

Тяхната кръв не е обагрена в осмия цвят на дъгата.

© Яв Енчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • интересно ми беше!
  • Хареса ми! Поздрав!
  • Охохохо... Тук здравата си личи талантът! Четвърто 6 с четвъртия коментар.
  • Имаш много повече, отколкото си мислиш и много по-малко, отколкото ще имаш, ако останеш за по-дълго в този свят...

    Харесва ми твоят осми цвят!
    Поздрави - и успех тук, Яв!
  • Хареса ми... Поздрав! Наистина опиянява миризмата на книги. От малка се помня, че като ми купеха книжка първо вдишвах страниците и после се наслаждавах с часове на съдържанието... Добре дошла!
  • Успех, Яв!
Предложения
: ??:??