19.04.2024 г., 21:47 ч.

Остави се! 

  Проза » Хумористична
74 1 2
1 мин за четене

На предизборната конференция на "Аванти", едни партийци ме притиснаха и заплашиха с крак от стол . Наложи се да си подам оставката. На излизане от деловодството , верни привършеници ме понесоха да си я оттегля. Подадох заявление. Тъй като това стана в рамките на две минути, първо е била заведена декларацията за оттегляне, и едва след това оставката! Пак трябвало да я подам. И после пак да я оттегля. Седа ня бюрото си с една купчина декларации и една оставки и щом някой поиска оставка, взимам от купа вляво. Друг казва подай декларация, давам му от дясно... Настана голяма обърквация и се наложи да се обърнем към Бойкикев , като най запознат експерт в България. Той заяви , че няма как да се гласува оставката ми , след като в устава на Партята е записано, че председател е Сл. Кр. Коруба! Предложи поправка" ... председател може да бъде всеки Бг  гражданин , който е на 70 години, роден е в Еленските колиби и се казва Сл. Кр. Коруба"

Да, ама се появиха двама неизвестни братовчеди: Сл, Кр. Иванов и Сл. Кр. Николов и с документи доказаха, че имат право на фамилията Коруба . Подадоха и клетвена декларация ,че всички тези  имена са техни. Сега Партията е с трио председатели! Бойкикев, какво да го правиш!

Покрай дебатите не се бях прибирал в къщи една седмица и жена ми на свой ред поиска оставката на Сл.Кр. Коруба. Подадохме колективно , но тя не се обърка като някои. Изтъкна ,че не може да приеме оставките на Коруби, които не е назначавала! И че аз трябва да изпълнявам задълженията си като служебен съпруг, до назначаване на нов!

Бойкикев , запиши си!

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ХаХа! Добре написано. А БойКикЕв освен пу на Пена, пу на Мара, друго не умее...
  • привършеници или привърженици? (и двете грешки са верни)
    а "Аванти" от аванта ли идва или там се провеждат конференциите ви, в прословутите "Аванти"? (като в селската кръчма)
    Риторично питам, т.е. не питам, задавам отговори.
    Благодаря!
Предложения
: ??:??