13.03.2018 г., 9:04 ч.

 От деня - 2. 

  Проза » Хумористична
699 2 6
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Малките деца са страхотно наивни тарикати. Винаги оплитат нещата и се опитват да ги оправят по системата „метнато одеяло”.

Нали помните: мяташ го над главата и ти нищо не виждаш, значи и теб не те виждат. Ако пък те виждат – сърдиш се, тропаш, дори се мяташ на пода.

Възрастните са длъжни просто да ти вярват – колкото и елементарно да ги лъжеш. Или поне се опитваш да лъжеш…

хххх

Така свикнахме с интернета… Не можем без него… И се чудят младите какво са правели хората едно време без разните джаджи и интернета…

А то следи от онуй време има. Намирали са занимавки, оставили са нещо и за нас. Един пишел симфонии – девет известни, друг композирал токати и фуги, трети опери създавал, четвърти рисувал портрети, пейзажи, библейски картини, пети стихове, че и роман в стихове  съчинявал, шести „Престъпление и наказание“ сътворил, шести… седми…

Абе, убивали са си някак времето…

хххх

В семейството още нищо не е станало, а виновникът вече се знае…

хххх

За да стане една жена милиардерша, трябва поне десет години да се мъчи по разни Малдиви и Кариби…

хххх

Към работното място се движа бързо. За да не размисля…

хххх

Някога той бил малък и глупав хлапак с филия мас в ръка. Сега е голям и тъп политикан с ръце в държавната хазна…

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Георги, страхотни бисери!
  • Като умни цитати от реалността, само че още по-точни и от самото сегашно време.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Стойчо, Биляна! Всеки ден се появяват подобни късчета. И - ето...
  • Парченца от ог големия пъзел "живот" Интересно е да ги търсиш, но за съжаление не винаги пасват точно, ама пък каква радост е като откриеш точното парченце и да го сложиш на място... Чудя се дали някой, някога е успял да го сглоби целия?!?
    Симпатични парченца и в двете части, интересна хрумка
  • Стават и такива работи... Докато се случи и... вече си щастлив нещастник!
Предложения
: ??:??