24.06.2019 г., 8:05 ч.

От деня - 24. 

  Проза » Други
498 0 4
1 мин за четене

Омръзна ми да се появяват на екрана на компютъра радостни съобщения – спечелил съм някаква награда. И да се цъфват редовно – ама имате непотърсена награда, вземайте я...

Играта е ясна, банална, неподходящо тъпа за нормален човек. И на устройващите я би трябвало да е просветнало, че малцина са баламите, които ще се хванат на въдицата с кукичка, върху която е забучена една гола надежда /не с главна буква!/.

Обаче, упорстват.

Защото има достатъчно будали да се уловят.

И защото считат, че на човек ще му омръзне и ще реши да отвори, да види какво, аджеба, има толкова там.

Та стои някакво надписче няколко дни, подминавам го, не ща даже да плюя върху му.

Пък взе, че ми писна. И натиснах върху червеното квадратче с хиксчето – да го изчистя. Понеже няма точка „Абе, вашта...”.

Но – не изчезна.

Въпреки че би трябвало да е изтрито.

Напротив – взе, че се отвори и се чу задушевен педерастки глас: „Поздравления...” Тук натиснах горе и излязох.

Ега ти номерът!

Въртят, сучат – ама моите пари искат.

И то как...

Пише – получавал съм айпад някакъв. За което – да отговоря на елементарен въпрос /не отговорих, ама те сами пишат – „елементарен”/. И после да пратя номера на телефона. Плюс ПИН-кода.

Ей, аз съм шашав, ама чак толкова...

Не се и сещат, че все пак не сме Япония. И компютри нямат всички. А които имат – знаят и за подобни уловки.

Обаче, продължават. Тъпо и упорито.

И, изглежда, улавят. Защото без полза няма да пробват номера на китайката...

Но от мен – сложна конфигурация от три пръста с преобладаване на средния…

 

https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Навремето (истински случай!)един сънародник беше си отворил тото-пункт, извън рамките на закона, нещо като конкуренция на Спортният тотализатор!И дори изплащал печалби... И този наш"бизнесмен", може би нямаше да стане криминален контингент,ако една жена спечелила петица, след получаване на печалбата не е пожелала да бъде снимана като печеливша; и се оплакала в МВР от този изобретателен сънародник! Другото вече не е интересно...😅
  • Благодаря, Мариана, ДПП, Розали!
    Има, има хора, дето искат, но не могат да си го позволят. Дами сте... Пък аз съм от село...
  • Будали винаги ще има
Предложения
: ??:??