26.06.2019 г., 9:03 ч.

От деня - 25. 

  Проза » Други
400 1 5
1 мин за четене

Пак се поразходих из града. Интересни неща видях. Влязох в един магазин, погледнах щанда за сладкиши и се сетих как се нарича жена, която бие мъжа си. Защото предлагаха курабийки…

После… Тук ще сложа червена точка… Та минах покрай квартален пенсионерски клуб, приютил магазинче. На витрината едни до други снимки от дейността на собствениците и няколко реклами на наемателя. Една от които за сухи сливи без костилки…

Хубаво, де – знам, че не е прилично да се говори така, ама го видях. И се запитах – след сподавения смях – бе, тия хора не са ли го видели? И минувачите не се ли замислят? Само при мен ли е така откачено под под подсъзнанието?

А в един голям магазин видях гнева на жена, разбрала, че мъжът й изневерява. Голям надпис: „Не ме наричай скъпа“… Кавичките са от мен, на плаката ги нямаше – писалите го рекламисти са типични представители на полуграмотната младеж и не знаят как се отделят цитати. А това е цитат – думите на мъжа… Е, аз си представям чие е изказването, но за създателите му това е реклама на стока…

хххх

По форумите – реклама: „Искате ли жена за една нощ?“…

Един пише: „И за какво ми е жена за една нощ?“.

Друг го поучава: „Дават ли ти – вземай! Прозорците ще измие, ще мине с прахосмукачката, чиниите и тенджерите ще оправи, пък може и да те позакърпи…“

 

 

https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • И аз така обичам да зяпам... "зяпълчета" около мен, колкото искаш... Да благодарим на света около нас, който не престава да ни усмихва Поздрави, Генек!
  • Благодаря, ДПП, Мариана, Надя!
    Ми... Зяпам, зяпам и току видя нещо...
  • Обичам да се разхождам с теб из града, сенсей! Всичко виждаш и усмихваш.
  • Гарантирам, че не само ти си ги мислиш такива, ама явно хората се самосезират с по-големи червени точки Днес денят, явно ще да е интересен!
Предложения
: ??:??