17.07.2019 г., 8:23 ч.

От деня - 34. 

  Проза » Други
342 0 5
2 мин за четене

Съсипахме природата…

Първата ми мисъл оная вечер, когато срещнах жена, разхождаща кучето си. Дребно такова. С нахлузена дрешка.

Хладно си беше, да…

Ама мигар дивите кучета, вълците, чакалите обличат дрешки в студената нощ преди лов?

Живеят си – според законите на майката природа…

А „облагородените“ кучета – в дрехи. Не знам какви – манта, шлифери, якета… Но навлечени. За да не изстинат…

Защото човешката селекция ги е направила като хората – изнежени, разчитащи на външното, а не на природното.

Впрочем, по улиците има доста изоставени породисти кучета. И нищо – справят се. Което не устиска… Дарвиновият закон…

Ама и ние яката се опитваме да го променим. Безуспешно. Засега…

хххх

Седя си аз, пийвам чайче, слушам музика /слушалките и на двете уши/, зяпам безцелно...

И изведнъж се стряскам...

Нещо не е наред...

Момичетата...

Защото аз тях гледам – мъже, младежи не забелязвам, да не съм педал...

Как вървят...

Леле, как вървят...

Свили рамене, приведени, изгърбени...

Не прегърбени – формата на С, а изгърбени – в S форма...

Ужас!

По-възрастните жени ходят изправени, дори гордо, изпънати, стегнати...

А младите...

Защо така?

Липсата на спорт, игри, физкултура?

Един от факторите. Компютрите, висенето над кафето, небрежността в поведението...

Бабите са били под контрол – „Изправи се!”, „Не седи разкикерчена!”, „Стегни се!”...

И сега шестдесетгодишни жени имат що-годе стройни фигури, свежа походка, приятен за окото външен вид /е, има болни, прегърбени, с артрити и ревматизми... ама възрастта.../

А внучките...

Отнемат ми част от красотата на деня...

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Мариана, Пепи, Красе!
  • Впечатлил си се... 5 000 долара струват брекетите за домашни любомци... за този месец свършиха часовете за 3-D зъбни снимки ...Лошо е да се бърза в мола. Там има природни забележителности.
  • И какво? Дееволюирали сме и се връщаме към дивото и е време и ние вече да тръгнем без дрешки ли?
    И без това отвсякъде ни заливат с какво ли не с призиви за връщане към майката-природа, а сме станали толкова дебелокожи, че а сме пробвали, а се оказало наистина, че не ни трябват дрешки!
  • Благодаря, Росилина!
  • Аз също се дразня от облечените кучета,както и тези, които са превърнати в аксесоар към тоалета. Но красотата на младите момичета е впечатляваща, предизвикателна и провокираща. Младежите са хилави, сгърбени и хихикащи, овладели до съвършенство мимикрията на градския непукист. А другите с тесните раменца, широка талия и мазни ханшове преобладават в пейзажа, но винаги придружени от подобаващите им половинки, забързани към обичайното дефилиране в мола.
Предложения
: ??:??