4.06.2022 г., 9:20 ч.

От калабалъка 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
254 3 10
2 мин за четене

Племенникът ми – оня, дето за последните три месеца имаше осем именни дни – лежал с настинка. Е, нещо повече от обикновено ръмолене от носа, щом му предписали антибиотици…

И телефонът звъннал. Негов приятел, който постепенно бил заменил твърдата храна с течна.

Викнал го да си поприказват. И ударят по едно – две – три. По случай беседата…

„Не мога“ – казал племенникът – „Малко съм болен, а и пия антибиотици, противопоказно е да ги заливам с алкохол…“

Приятелят му бил искрено учуден: „Много си изостанал! – заявил авторитетно и категорично – Науката напредва. Измислили са нови антибиотици. И може да се пият с всичко…“

Племенникът все пак запазил консервативните си убеждения… И не щял да повярва на честната дума на пресъхналия човек.

хххх

Днес всеки младеж има възможност сам да получи страхотно образование без специално учебно заведение.

Само се сещам за героя на Джером Клапка Джером, който сам се лекувал по медицински книги, но умрял заради печатна грешка…

хххх

Факт е – властимащите вече повече от тридесет години водят война с корупцията…

Обаче, тя винаги побеждава…

хххх

Интересна работа – повечето политикани избягват да говорят за бъдещето. Никакви виждания, никакви програми.

Още повече, че доста от тях нямат деца. CHILD-FREE… Модерно либерално…

И какво да очакваме от бъдеще, подготвяно от подобни?

хххх

Песимистът се ядосва: Нови некадърници замениха старите. Що простотии ще направят и нези…

Оптимистът се е примирил: Новите имат повече потенциал. Така че – могат и отгоре…

хххх

Някаква бивша служебна министърка е уличена в плагиатство…

И какво толкова?

Пълно е с професори и доценти, гъчкано е с доктори на нЕуките – ами не може всичко да се измисля или префасонира. Налага се и да се краде…

Впрочем, какво стана с оня кандидат за премиер, дето също го уличиха в кражба?

Май продължава да преподава борба с престъпността…

хххх

Западняците признаха за най-демократични държави в света Русия, Иран, Северна Корея, Сирия, Куба, Венецуела…

Защото ги удариха със санкции. Не по отделни държавни ръководители, вземащи решения, нехаресващи се на западняците, а по всички, по цялото население…

Тъй като явно там демокрацията е класическа – ВСИЧКИ са вземали някакви общи решения, всички трябва да бъдат наказани…

А ние сме далеч, далеч, далеч… Още тоталитарни държави – решават някакви представители, президенти, премиери, министри…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка, Надя!
  • Хумористично четиво, казваш? Е, да, но когато си като хипопотам в септична яма... Ха, посмей да се засмееш.
  • Като се замисля, за всичко имаш право, уж хумор, ама не. Хареса ми!
  • Благодаря, Петре!
    Пречистването винаги помага - особено със смях. Не помага само при диария.
  • "...Диетата може да пречисти само клинично здрави хора, т. е. ако имате някакви здравословни проблеми и прилагате тази диета, можете само да навредите на здравословното си състояние." - Тибетската диета за пречистване на кръвта
    А какво има да си пречистват здравите хора?

    (само идея, че нещо седя и мисля като шопа - само седя )
  • Ааа, няма да коментирам по темите защото полето е ограничено..
    Истини, истини,... а казват от истината боляло
  • Благодаря, Вики!
  • Остроумно и забавно!
  • Благодаря, Пепи!
    Даде ми една идея...
  • 😅 от киноманията ми като ученичка нямах време да си напиша темата за другия ден, затова хванах "Очерци за българските писатели" и набързо скалъпих един пачуърк.
    За мой късмет, на другия ден учителката изтъпани точно мен да чета темата. Пламнала и вир вода я прочетох. "За плагиатство бих ти писала двойка, но така добре си я съшила, че ти пиша петица". А Аз през цялото време се чудех защо продължава да ме слуша...
    Отбила е номер, сигурно и тя като мен не е имала време 🥺
Предложения
: ??:??