7.05.2004 г., 22:06 ч.

от нея до завинаги 

  Проза
2272 0 5

ЛЯГАМ И ПУША...
УСТАТА МИ...
СПОМНЯМ СИ НАКЪДЕ ТИЧАМ, ШЕПНЕШКОМ.
НАСЛАЖДАВАМ СЕ- УСИЛИЕ НАД СЕБЕ СИ. КАКТО ПО- РАНО.
ПОМНЯ КАК СЕ ИЗМЪЧВАХ ВЕДНЪЖ. ПОМНЯ САМО, ТЯ НА МОЕТО ЛЕГЛО... С ВДИГНАТИ КОЛЕНЕ, КОЯТО НАВЯРНО МЕ Е ОБИКНАЛА. ИЗДАВАЩА СВОЯ ЗВУК КАКТО ВИНАГИ. АЗ МЪЖЪТ, КОЙТО НИКОГА НЕ СЪМ И ИЗНЕВЕРИЛ, ЖИВЕЕЩ В ПОСТОЯННА ЗАБЛУДА. ПОМНЯ ЦЯЛ ЕДИН ЖИВОТ С НЕЯ, С ЛИПСАТА И. ЧИСТАТА И ДОБРОВОЛНА ФОРМА НА РОБСТВО. ТОЕСТ ВЛЮБВАНЕТО. ТОЕСТ ТЯ, ЦЯЛАТА ТЯ.
ЩЕ СЕ РАЗХОДЯ, ЩЕ Я ЗАБРАВЯ, ЩЕ БЪДА ОТНОВО СЕБЕ СИ.МИСЛЯ САМО ЗА СЕБЕ СИ... ЗА СЕКУНДИ. ПОВЕЧЕ НЕ УСПЯВАМ. ДОРИ ТЯЛОТО МИ ПОМНИ... ВЕДНЪЖ, ОСОБЕНО ВЕДНЪЖ. САМО ТЯ НА МОЕТО ЛЕГЛО... НЕЙНИЯТ ЗВУК, В УШИТЕ МИ, ПО КОЖАТА МИ, ПО ЕЗИКА, ЦЕЛУВАЩ ТЯЛОТО И, ОСОБЕНО НЕЙНОТО ТЯЛО.
ЩЕ СИ КУПЯ БИЛЕТ. ЩЕ СЪМ САМ И ДОСТАТЪЧЕН. МИСЛЯ САМО ЗА СЕБЕ СИ... ВСИЧКИ УЛИЦИ ВОДЯТ КЪМ НЕЯ. ТЯ Е ТАМ, ЗАД ВСЕКИ ЪГЪЛ НА МОИТЕ МИСЛИ, МОИТЕ ЖЕЛАНИЯ. САМОУВЕРЕНА, НАВЯРНО ОБИКНАЛА МЕ. НИКОГА НЕ СЪМ СИГУРЕН. НЕ И С НЕЯ.
ЛЯГАМ И ПУША...
УСТАТА И...
ПОМНЯ Я ВЕДНЪЖ...
ЗАВИНАГИ.

© Ирена Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 6 и от мен
  • Дали е завинаги?!!.. Но е красиво.
  • Много ми хареса начина на писане,малко философски някак си с дълбок смисъли доста интересен. Давам оценка 6
  • А-а-а админ, не си прав, просто нямам друг начин да местя произведения . Нищо лично.
  • Г-н suffer, веднъж и аз да реша да пусна коментар и Вие веднага да го махнете.мхм...
    Та това, което исках да кажа е, да поздравя авторката! Интересен стил, който много ми допада, особено това произведение.
    Браво!
Предложения
: ??:??