8.02.2012 г., 0:42 ч.

От стария сандък... Канон. 

  Проза » Други
536 0 4
1 мин за четене

Тези дни съм у дома и реших да подредя поне малко всичко онова, което съм написал. Оказа се, че е доста повече, отколкото си мислех...
Затова отварям нов цикъл - "От стария сандък". Даже му нарисувах логото... Може да се превърне в корица на книга някой ден, нали? Кой знае?!
Ето и първото нещо, което изрових от стария сандък:

Канон

    Преминава една усмивка...
Като чувство неопределено. И угасва в сетната секунда. Не бих искал отново да виждам нещо подобно, но то просто се случва за пореден път…
И за пореден път ще ти е простено!
   Преминаващата усмивка - спомен за нещо...
Нещо, за което не знам и не помня… Или не познавам!? Нещо твое си, за което не съм удостоен.
А то - непознатото, без дори да осъзнаваш, се провира помежду ни и издига стени... Стени, които утре ще се молим да не съществуват, но те ще са там!
И не аз ще ги укрепвам, а твоята, самата твоя същност, твоята природа.
   Преминава една усмивка...
Като Времето, препънало се за миг в бяга си, но в следния отново фучи по пътя във Великото Пространство.
Никой не може да има всичко в този свят, понесъл суетата си Бог знае накъде и доколко...
Има и някои неща в този объркан до болка живот, на които, без да се смятам за Ангел небесен, все още държа. Обикновените, прости правила на достойното съществуване, над които казваш, че си... А за мен те просто са важни!
Не бих пожелал ни жената на ближния си, нито осела му...
А за теб това са… Остарели догми!
    Преминава една усмивка...

Б. Калинов 2009 г.
Пловдив

© Борис Калинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на всички за добрите думи!
    Искам да кажа и добре дошла на моята страничка на Петя! Пак заповядай, Синя луна!
    Тук трябваше да има и още една моя рисунка...За да не редактирам, давам линк: http://kalin8.blog.bg/izkustvo/2012/02/03/ot-stariia-sandyk-kanon.895014
    Благодаря още веднъж!
    Б.
  • Усмихващи се спомени...

    Поздрави и от мен!
  • Малките неща ни надграждат...
  • ............!!!
Предложения
: ??:??