9.11.2011 г., 20:43 ч.

Oткровено 

  Проза » Писма
917 0 6

Здравей, любов моя!
Днес с мъка си помислих какво би било, ако някой ден си тръгнеш от мен и аз бъда сама… Опитах се да си представя живота без теб. Почти успях, но се отказах. Не мога да живея пълноценно без теб, защото би ми липсвал толкова много… Осъзнах, че това - да те загубя, ще бъде най-ужасното нещо, което ми се е случвало някога. Никога не искам да пускаш ръката ми! Аз не бих го направила за нищо на света, освен ако ти не ме помолиш за това. Любовта ми към теб е толкова силна, че дори не мога да намеря подходящите думи, за да я опиша. Никои от тях не са толкова истински. Ако някой ден се събудя със зачервени очи и следи от сълзи по лицето, бих се усмихнала, защото нашите сърца винаги ще туптят като едно, дори и ние с теб да не бъдем заедно.
Обичам те.

© Любомира Герова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сърдечно благодаря!
  • Ех, влюбени красиви слова!
    БЪДЕТЕ!
  • Благодаря много!
  • Много красиво,дано не се разделяте никога.Пожелавам ти много щастие!
  • С тези думи насълзи очите ми отново… от щастие, разбира се! Ти ме караш да вярвам във вечността, поддържаш огъня на любовта в сърцето ми. Чрез теб виждам красивото в живота и най-малките радости в него. Ти си моята сбъдната мечта, така дълго чакана. Обичам те повече от всичко! И винаги ще те обичам.
  • Но ние винаги ще бъдем заедно! Не е нужно да илюстрираш живота си без мен.Ние сме двама,двама влюбени допълващи се прекрасно.За очите ти ще се грижа така,че те да показват блясъка на щастието.Сърцето ти,златно е то,щом бие до моето,то е в безопасност.Ще те галя подарявайки ти мигът на нежността и топлината,а ти ще ми отговориш с красивата си усмивка за да ми разтуптиш сърцето както обикновено!Обичам те прекалено много за да позволя нещо да ти се случи!А нашите сърца са създадени именно за да туптят като едно и нека любовта ни кара да вярваме в вечността.
Предложения
: ??:??