19.06.2020 г., 0:23 ч.

Откъс от романа "Тиня и чест" 

  Проза
760 0 3
1 мин за четене

Последната дума, която изписа дъхът ѝ, беше толкова нежна, а ме прониза. Сякаш все още не бях готов да повярвам на Диана. Все едно бях попаднал на калпав анестезиолог – чаках да заспя, а упойката само ми замотаваше главата.
След цяла вечност очакване ръката ми най-сетне внимателно опипваше влагата ѝ. Докосвах я с изумителна нежност, на която не допусках, че съм способен. Плувах, без да се движа, и се давех, без да потъвам. Не ми достигаше въздух.
Тя свърши, докато я гледах право в очите. Амортизираната ми психика трудно преглъщаше фактите, поднесени от вълните на придошлата действителност. Тласъците на тялото ѝ. Пулсиращия ѝ дъх. Влажните прехапани устни. Ароматът, който се разстилаше. Сякаш беше постелка, за да се настаня по-удобно върху острите ъгли на емоциите, които ме завариха неподготвен. И този невъздържан, натрапчив, обсебващ, неконтролируем дъжд.
Започвах да губя представа за случващото се и положих неимоверни усилия, за да се овладея. Едно до друго, телата ни се сплитаха в обща сплав. Докосвах я и беше безметежно. Докосна ме и достигнах прага на прераждането. Отново бях в затвор – обсебен от нея. Това не беше сън…

Откъс от романа "Тиня и чест" - К. И. К.

© Константин К. Всички права запазени

Произведението е включено в:
  1221 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Краси, колкото и жълти картони да раздаваш, стилът тук си е само тиня, без чест. Това е коментар само по творбата вече, и тук няма лични обиди. Не се излагайте, хора, и не заблуждавайте читателите, че подобен стил на писане има стойност. Някои от нас четат истинска литература. Ти също четеш, Краси.
    Тук вече се извинявам на автора, но не за изтрития коментар, а за това, че бях искрен.
  • Петър1 пилучава официално прдупреждение за пресонални квалификации. Коментарът му беше изтрит.
  • "Последната дума, която изписа дъхът ѝ" - помислих, че някой умира, а той се преродил. Сега дори има мода "Психотерапия чрез секс". Разбрах защо
Предложения
: ??:??