17.09.2023 г., 10:18 ч.  

Отново любопитство 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
174 3 6
4 мин за четене

Седя си пред барплота и, по съвета на знаещи хора, си пийвам. Черен чай… Ъъъъ, афроамерикански…

И ровя из сайтовете. Те ти сайт, преди вестник, сега купен от някакви американци и станал правилен по звучене. Заглавия: „Кога ще ги стигнем чужденците в борбата срещу руския шпионаж“, „Приключенията на Ким и Путин - нарочно не придумаешь“, „САЩ измъкват Виетнам от руската орбита, но Путин се утешава със Северна Корея“ и така нататък в жълтопаветен стил…

Много ще се харесат на изперкалите драскачи на куца псевдопоезия…

„Украинци протестираха срещу изява на Анна Нетребко в Берлин“…

Що са в Берлин тия украинци? Що не са на бойното поле срещу вековния враг?

Или друго си е вреслив протест срещу млада жена – невъоръжена, слаба, възпитана - знак, че няма да отпери някой на смелчаците…

Ма, може да са прави и тая певица да е путинофилка, както наричат всички, позволяващи си да не симпатизират на нацистите…

Цитат от информацията: „След това /войната – б.м./ тя НЕ КОМЕНТИРА руското нахлуване в Украйна, заради което редица оперни театри отказаха да работят с нея. Чак месец след началото на войната тя осъди руските действия, заради което Русия започна да й отказва изяви.“

Шизофрения… Отличителна черта на славаукраинците…

Жената е виновна, защото НЕ КОМЕНТИРАЛА???

Право на мнение? Право на глас? Право на личен живот2

„Защо някой трябва да е ДЛЪЖЕН да повтаря натрапваното му от всякакви шизици твърдение?

Типично за либералните демократи…

Познато – и преди 33 години беше същото…

хххх

Основната вина на Анна Нетребко /а по името се вижда произход от украинските земи!/ е, че се смята за рускиня…

Което вече е престъпление…

Бе, изземват им автомобилите и личните вещи, имоти и пари – що направо не сложат жълти двезди? Или – за да не се объркват историците след време – червени…

хххх

Специалистът по перилни препарати рече, че ще преговаря със зърнопроизводителите веднага след като подписа разрешение за допускане на украинско зърно…

Онова – дето е третирано с препарати, забранени в ЕС, със съмнения за радиоактивност и убеденост в ГМО произхода му…

Каниш на преговори, ама най-напред изсипваш инфантилни обиди към поканените. Най-меката от които е – „терористи“…

Отдавна е известно и примерите не са един и два – може някой да е специалист в дадена  област на науката, а иначе да си е откровен дебил…

хххх

Пуснаха запис, в който някакъв полицай ли,  мафиот ли, политик ли, сблъскал се неочаквано с куршум, заявява, че с терористи не преговаря…

Въпросът е – кой от кого се учи?

Май марионетката от кукловода…

хххх

Пълна тишина в службите за сигурност и големите медии за изнесените данни как покойният Алексей Петров заплашил журналист, усъмнил се в честността на машинното гласуване.

Онова, дето Киро определи като „ала-бала“ и се похвали, че сринали проект на Трифонов…

Тишината вали зад прозореца…

хххх

Вали, я…

Събрали се членове на комитет за издигане паметник на децата, убити от властта преди 1944 година. Над 200 деца…

И на сбирката нахлули неканени младежи в черни фланелки, с маски, псуващи и агресивни…

Изблъскали ги…

Само дето тишината по медиите вали…

хххх

Не е така с лесбийките, недоволни, че Милена Славова определила снимката на забития в нечий здник флаг като „извратеняшко“…

Тия, дето чрез съда в Страсбург искат държавата да промени Конституцията за техен кеф…

Медиите мълчат…

хххх

В Москва изгонили първия и втория секретар на американското посолство за шпионаж…

Което у нас никога няма да се случи – какъв шпионаж тук? Никой не носи в посолствоТО решенията на НС и МС.

Просто оригиналите на тези решения са в посолствоТО…

хххх

В България животът на човек става все по-ценен…

Ако приемем ценен за равносилен синоним на скъп…

И демократично поскъпва…

хххх

Водещ: „ Да видим колко пари са отишли… А моралът не е толкова важен…“

Е, при тая йерархия – чакайте оправяне някога…

хххх

От интернет: И отново ни управлява БКП...

Борисов - Карадайъ - Петков /на квадрат/.

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??