12.03.2022 г., 11:13 ч.  

Отново някакви размисли - вредни и неправилни 

  Проза » Други
489 2 4
3 мин за четене

Бях споменал в една история за Старият полковник за навика на фатмаците и изобщо военните да слагат последен щрих в картинката. Строени войниците, всичко наред, ама старшината да бутне едно копче поне - демек, ако не е той, няма да е всичко „у ред“, както викат те. Или ще бутне на милиметър възглавницата на идеално оправеното легло…

Щото иначе някой може да помисли, че животът си върви без фатмаци…

Така са и политиканите. Маршируват войници, слагат голям венец пред паметник, иде с празни ръце някакъв там важен-важен, оправя лентичката и – той е поднесъл венец…

Барем да го занесеше…

Щото венецът е купен с държавни пари, избран и закаран от държавни служители, но… Сульо поднесъл венеца…

хххх

Гледам – канадското смотльовче се хвали: било дало идея да се съберат 10 000 000 000 евро за помощ на Украйна…

И брюкселските зелки ще направят комитет, ще събират пари – от гражданите, да не мислите, че ще бръкнат в джобовете си! – а нашичкият се фука със страхотната идея…

С чужда пита…

Абе, народът си го знае…

хххх

Другият смотльо напира да прави завод за батерии. Пари заделил /от нашите, той пари не дава, само заплата прибира!/, щяло да се развива страхотно производство, търсенето ще расте…

И защо така тая идея не е хрумнала в друга държава?

Да не би ония там да имат истинска представа за предстоящето?

Аз определено разбирам нещичко от акумулатори, батерии, зареждане, въздействие…

Гумените ботуши изгаряха от киселината, даваха ни прясно мляко, редовно имаше медицински прегледи…

Защото е ВРЕДНО!

Дрънканиците на разни откачени Гретита са едно, реалността е друга. Никаква екология не се развива с коли на ток. Само се сетете – защо събират батерийките от телефони и всякакви уреди? Защо ни убеждават да не хвърляме дори на боклука тези полезни изделия?

А това икономистче е готово Тракия да постави под удар…

Който се пази – и Бог го пази, казва народът…

Ние явно сме безгрижни. Пуснахме дечурлига да си ограят с огъня…

хххх

Връща се жена ми от магазина.

„Апокалипсис! Хората се готвят за война…“ – цитирам.

Още с отварянето нахлула тълпа. Олио, захар, брашно…

И, след свършването им, тълпата не намалява – има и други неща.

Търговците ще направят оборот. И скоро – психиатрите…

А когато някои хора казваха, че се готви война, че управляващите света имат нужда от ОБНУЛЯВАНЕ за ликвидация на страхотната задлъжнялост, че атмосферата е като преди Първата или Втората световна война…

Присмех!

Бе, ти откъде ще знаеш?

Като че е необходимо да си метеоролог, за да вдигнеш глава и видиш задаващия се черен градоносен облак…

Е, ако не си магаре в долап, забило муцуна в торбичката с ярма...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • "Щото венецът е купен с държавни пари, избран и закаран от държавни служители, но… Сульо поднесъл венеца…"
    Има си хора за всичко. За работа, за пъчене, за лъжене... Важното долапа да се върти.
  • Благодаря, Надя!
  • Като не съм магаре, защо все повече се чувствам като такова? Дали и с джендърите става така? Убеждаваш се, убеждаваш се... па вземеш та се убедиш.
Предложения
: ??:??