7.06.2021 г., 10:58 ч.

Пак несъобразени 

  Проза » Хумористична, Други
298 1 6
2 мин за четене

Интервю с двама, извикани в националния отбор по футбол. Двама – не е важно кои са, защото са никакви.

И единият сипе баналните нелепици: „Не гледаме назад. Продължаваме напред…“

Извинете, ама… Картинката я виждат всички любители на футбола – тия, с извинение, играчи изтръскаха купчинка след купчинка. Осраха след себе си. Но – не се обръщат поне да видят, ако не да почистят, а продължават напред. Има още територия за осиране…

хххх

Кафенето. Разполагаме се в сепаре.

- Тук е по-тихо и хубаво, отколкото при ония навън…

- Стари сирена се събрали, ухае на мухъл…

- Много са шумни…

- Как шумни? Те едва дишат, та ще викат…

Разговарящите сме младежи – под 70-те…

хххх

Британски учени открили, че Шекспир бил расист, защото споменавал „красива светла кожа“…

Аз не съм – правя разлика между светло и тъмно само при избора на бирата…

хххх

Абе, случайно да познавате човек, виждал тия „британски учени“?

Щото все ги споменават, пък са като НЛО-тата – всички знаят, че ги има, никой няма доказателства за съществуването им…

хххх

Здравните власти са предупредили американците, че вече има близо 200 случая на заразени от салмонелоза заради целуване на живи птици???

Живи… Ами мъртвите какво ги правят?

И – целуват ги?

После…

Малей, тия хептен изкрейзиха…

хххх

Шантавото Грети Тунберг призова хората да се хранят само вегетариански, та да… Да, знаем – ще спасяваме планетата…

Това загуби половината зяпнали го дебилчета. Мръвката е по-сладка от картофа…

 

Към блога ми. Предлагам и препоръка към две интересни книги. Интересни, въпрки че са от американка - таман за поети и поетеси - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??