9.07.2009 г., 10:32 ч.

"Перла" в малко по-българо-мексикански вариант (резервен сценарий) 

  Проза » Хумористична
1923 0 4
2 мин за четене

    И така, мили деца, след като дядо Фикри не успява да получи инфаркт заради инфантилните си внуци, днес е доста по-добре здравословно след успеха на Инджи с новата колекция, даже, мисля, беше леко накъркан, но това сценаристите умишлено пропускат, поради факта, че той е главна патриархална фигура, на която се подпира целия филм. Главоболието му обаче от високото кръвно остава и до сериите през идната седмица.

    Инджи успява да завърши нова колекция, след като онова лъжливо курве ù открадна първата. Не се забравя задушевния момент на тайната сбирка, когато всички се бяха събрали да бродират ("блодират" в някои от диалектите при  границата с Турция) мъниста върху искрящо зелени и пембени коприни на свещи в притъмнено помещение, за да помогнат на Инджи. Основен момент в мизансцена е влажният поглед на Мехмед към Инджи в стил "родопска седянка" (само поглед! все пак са женени от няколко седмици!!!)

   Дядо Фикри ги сгащва, но Меймет го убеждава да разреши на Инджи да продължи с работата. Всчки задружно пеят "Let it be" в неравноделен ритъм и хиджас.

   По команда на иначе добродушния дядо Фикри, всички се оттеглят към стаите си, леко подпийнали. Мехмет пак не можа да остане с Инджи насаме, защото го викат запас. Тц-тц-тц, мамка му и младоженски живот!

   За сметка на неконсумираната любов между Меймет и Инджи, дядо Фикри играе гол шах с бабата на Инджи, отпивайки от бутилка БГ ракия, донесена от Меймет от предишния запас. По-късно става ясно, че запасът е чиста конспирация на главата на фамилията Шадооллу - Фикри, за да бъде снабдяван с алкохол.

  След голия шах, чийто резултат не е много ясен поради някои геронтологични особености във физиологията на бабата на Инджи, Фикри се вмъква в брачното ложе на Инджи и Мехмет и показва на Инжди "на любовтаа секирата"-аа-аа-ааа...

   Когато след дългогодишно търсене на 20-годишна сливовица Меймет се връща, осъзнава категорично, че отрочето, което Инджи дюндюрка, не е негово, поради причината, че в шишето има не мляко, а бейлис.

   "Оф-оф-оф... ше поканя аз някое гаже в квартирата" аа-аа-аа-а-а... А, да! Заради някои слухове по българо-турската гранична зона за контрабанда на алкохол, Бойко Борисов отива в командировка в южната ни съседка и внася справедливост в сюжета, като наказва Фикри с 200 лицеви опори, след което дядото естествено става заклет трезвеник, а Мехмет е награден с орден "Стара планина" за изкусна конспираторска дейност от типа "Цар Киро - враг № 1 на Тутраканска селищна система".

   Накрая всички се напиват дружно под зоркото око на Бойко, който следи изборите в БГ по Blackberry-о си, като от време на време подвиква, "Е, аланкоолу... без номера, ей"! ;):):)

     Инджи кръщава отрочето си Бойгун и основава фен-клуб на Бойко Борисов "България на три морета"...
(следва продължение)...

© Ангелина Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??