3.11.2016 г., 11:29 ч.

Писма до дядо Коледа 

  Проза » Писма
1101 2 8
1 мин за четене

    Скъпи дядо Коледа,
    Знам, че още е рано за пускане на писмата към теб, ама тази година имам специално желание. За мене е много важно да го изпълниш и ме е страх да не се загуби писмото, затова ти пиша сега с молба да го сбъднеш по-рано. Ако не го изпълниш, ще знам, че писмото не е пристигнало и ще ти пиша пак след седмица.
    Скъпи дядо, единственото, което искам, е мама да оздравее. Преди месец ѝ откриха рак на белия дроб. Чух тати да казва, че само чудо може да ни спаси. Ти нали правиш чудеса? Направи го и за нас, моля. Обещавам, че ще слушам през цялата година, даже и догодина. Обещавам, че няма да ядосвам баба, а мама като оздравее, ще ѝ помагам всеки ден. 
    Обичам те, дядо Коледа!
    03.10


    Скъпи дядо Коледа,
    Пиша ти за втори път. Явно не си получил писмото ми. Моля те, нека мама оздравее. Тя вече не може да става, но пак ми се усмихва и ми говори нежно. Не ми прави палачинки за закуска, но продължава да ми разказва приказки. Дядо Коледа, направи така, че мама отново да е здрава, за да се усмихне пак и тати. Той вече не го прави.
    Обичам те, дядо Коледа!
    15.11


     Скъпи дядо Коледа,
   Спешно е!!! Мама вече не говори. Моля те, от цялото си сърце те моля направи така, че мама да оздравее. Знам, че не бях много послушна през тази година, но те моля да ми простиш. Вече си признах пред мама, че аз срязах новата ѝ рокля, за да си направя шал, а не кака. Тя май не ме чу, ама пак ще ѝ кажа, когато е по-добре. Нали ще ми простиш?
    Обичам те, дядо Коледа!
    20.12

     Дядо Коледа,
   Вече си промених желанието. Искам да си вземеш всички подаръци, които си ми донасял- куклата, заедно с къщичката, батута, люлката и влакчето. Ако си харесаш нещо от другите ми играчки, вземи и него. Дядо Коледа, не искам повече нищо от теб. Мама почина.
    Весела Коледа.
    24.12

 

© Анелия Александрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кети, привет. Иван, добре дошъл на страничката ми. Радвам се, че ти е харесало. Успешен ден!
  • Без думи....
  • Благодаря на всички. За мен беше удоволствие да прочета коментарите ви. Поздрави!
  • Нещастието ни преследва навсякъде... И по Коледа стават "чудеса"... Никой не разбира защо има мъки по света, но все пак се случват. Хареса ми този поглед върху нещастието на децата. Нежното най-лесно става грубо, ако не е в подходяща среда. Радвам де, че попътувах с въображението ти, Анелия - има мъдрост в думите ти.
  • Разтърсващо силно. Харесах
  • Невероятна идея, поднесена виртуозно. Анелия, нямам думи за стореното от теб. Влиза незабавно в Любими. Всички ние сме като това дете в случай на голямо нещастие. И всички молим Бог за пощада на ближните ни. Но когато това не се случи, се държим пак като това дете и често извръщаме глава от Него. Точно тук не можем да не се сетим за страданията на "грешния" Йов, който не се отвърна от Бог, въпреки огромните изпитания, на които бе подложен, а после получи своята награда. Можем ли да сме като Йов? Имаме ли моралната сила за това? Или просто ще станем атеисти. Да не забравяме, че според гръцката митология съдбата се диктува от мойрите и дори боговете нямат власт над нея. Поздравявам те за написаното!
  • !
  • Много, много силно и разтърсващо! Разплака ме. Поздрави!
Предложения
: ??:??