14.02.2008 г., 23:09 ч.

Пияна от много любов 

  Проза » Хумористична
1572 0 31
2 мин за четене

Весели празници

За некой може и да са весели, но за мен... мъка с тоя моя. Прибирам се от работа изморена, а моя направил салатка, нарязал на тънко мезенца и ме посреща на вратата.

 - Хайде бе, мило, защо толкова закъсня?! Сервирал съм всичко, хайде да празнуваме!

Кой за какво си мисли, аз съм скапана от работа, той... Мъже, какво да ги правиш.

- Еми, хайде, щом те влече! Сипи по едно да уважим празника и да си лягаме, че съм трупясала.

 - Е, стига де, днес е денят на влюбените.

- Ти па да не си влюбен? Нова колежка ли имате?

- Във тебе бе, мило.

 - Ти нещо... а?! Почна да даваш отклонения май. Какъв е тоя ден на как беха тия. Това е католически празник, ти от кога стана католик бе, муци? Дай, сипи по едно да си уважим нашия празник, да се чукнем поне с чашки и това е.

 - Ей, никаква романтика при тебе.

- Бе ти чуваш ли, че съм изморена.

- Само ти работиш, само ти си изморена, егати... Аз си мислех, че ще пийнем и после... Да уважим, дето се казва, и двата празника. Нали казват: Пияна жена - весел креват.

 Е, сега че му покажем аз весел креват.

 - Добре, бейби, сипвай! Минах през банята, после през спалнята и му се явявам по боди и жартиери. Тоя ме гледа като че ли съм призрак. Аз ли не съм гледала такива филми, сега ще те видя ти гледал ли си, гълъбче. - Сипвай и наздраве, до дъно. Моя се усмихва под мустак. Много развинтена фантазия има, да му се не надяваш. Ще го замая аз. Айде още по едно на крак. Вече го виждам, че е готов за спектакъла... Качвам се на дивана и като започнах да скачам, мале! Кълбо напред, кълбо назад. Свалям единия чорап и го мятам на полилея. И смех, ви казвам. Айде после и другото чорапче, веселба от всякъде. Паднах, докато си разкопчавах бодито, но карай да е весело, шоу да става. - Какво гледаш, бе, ела да се повеселим. Моя си допи питието и излезе. Даже май напсува. Немах сили да се разправям, толкова бях изморена, че се опънах като жартиер на диванчето. Айде де, той като се прибере изморен и аз му се умилквам, вика: „Не ме закачай, че съм гроги! Ти само за това мислиш” Айде да види хубаво ли е. Отиде да си легне. Гадина такава. Дали да не отида при него и да поскачам малко и на спалнята, празник е все пак?!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Незабравима моя, подсещай ме, моля те!!!
  • И да не забравиш (онова), дето виси на тавана...
  • Стами, какво ли не опитвах, не се плаши, да му се не знае!!!
  • Хахаха ей ще го наплашиш този мъж ей.
    Поздравче Светле за разказа!!!
  • Доче и аз винаги всичко си представям цветно и широкоекранно. Като имаме богато въображение, така е!!! Ани, радвам се, че съм успяла да те разсмея!!! Прегръдки!!!
  • Леле представих си го цветно и се изкефих! Догодина ще пробвам и аз(да го уплаша)моя
  • Кеф! Отдавна не бях се смяла така
  • Танче, усмихна ме!!! Аз исках малко да си починете от мен. Джейни, мога да кажа същото и за теб!!!
  • Добро е утрото със теб, и усмихнато!
  • Посмях се Светле, рано на ранина!
    Липсваха ми твоите зареждащи разкази!
    Прегръщам те!
  • Люси, той май харесва ансамбловите съчетания и се чудя дали да не му спретна нещо, па да го видя колко чини. Мами, по-добре да поскачам, че аз на волната програма се развихрям и давам всичко от себе си. Направо съм неудържима! Да не повярваш на моите години, ама факт. Гери, то това ми остана едничката радост, да си поскачам. Аз само по празници скачам вече, Етчи. Какво да се прави...години! Дарче, мойте са силиконови чорапета. Може би не харесва художествена гимнастика. Другия път ще си сложа калците и ще взема футболна топка, дано се заиграеме тогава! Нинче, тея номера му ги правя на живо и само да е недоволен, направо не знам. Венец, кан-кан с черни чорапи и плисирана поличка, той само по вратовръзка, за да се държа и да се въртя около него. Аз какви други неща съм му правила, той взе да посвиква с мене. Последния път му играх умиращия лебед и издържа бе. Петинка, вашия шал ми отива на очите и няма нужда от нищо друго! Диди, при нас всеки ден е празник, благодаря ти!!! Танче и на теб благодаря!!! Пенко, ти не ме мисли, тренирам яко! Нели, позна, скъпа!!!
  • Ай, да му се не видело! Аз се чудих, от де скърцане на пружини, а то май...от жартиерите ша да е било Светле бе, я повтори упражненията -моля.
  • Ти като подскочиш, гледай да се приземиш ТАМ, ДЕТО ТРЯБВА...
  • Като подскачаш и подвиквай да се веселят и комшиите, че нас направо ни умори от смях! Честит празник на патерици! / Там, който празнувате. То няма значение кой е, важното е да е весело/
  • Хехехе, още се хиля като изоглава...
    Шт, само да не ме чуят съседите! Ми що ли?
    Щот направо си те представих бе, Светланчик!
    Хехехе!
    Скица безподобна такава, обичам те бе!
  • Неврроятно е чувството
    ти за хумор!
    Талкова са истински разказите ти !
    Смях през сълзи!
    Самият жив живот!
  • Празник ли е, скача се, така е...
    Кой не скача, какво губи не знае.

    Поздрав и усмивка за усмивката.
  • Скачай, Светле, скачай, да ти е весело на душата! хахахаха
    Гуш*
  • Мами,нали си била уморена,какви са тия подскоци и кълба!Да бяхте свършили другата,нямаше да се умориш толкова,хахаха!!!
  • Лажова хехехехехехе
    Ансамблово съчетание, нали
  • Криси, счупихме спалнята баш на св. Валентин, ама от скачане, но здраве да е. Ивелина опитай, заслужава си емоцията!!! Вилдан, добре че са два празника, та имах избор. Магичка, добра душичка си ми ти!!! Рени, огнено сърчице мое, пълна ми е главата само с щуротии. Мариола, колкото повече, толкова повече. Нека ти е добре!!! Люси, започвам тренировки с топки. Ина, тренировки са му майката! И с пиенето е така да знаеш!!!
  • Лажова, търсят се нови попълнения за национала по художествена гимнастикаТи с тия умения си и за там. Ето, че и аз научих нещо ново, неизчерпаема си, ей

    Липсваш ми!
  • Хи, хи, хи, аз пък Светле си те представям как
    играеш кан-кан, не е труден танц, ще опитам и аз, хи, хихи!!!
    От вчера ми е весело и днес продължава, докога ли!!!
    Прегръдки сърдечни за теб!!!
  • Светла душа...светли мисли...светъл смях!!!
    Хубаво ми беше тук! с обич, Светлина Лажова.
  • Язък за барута,Светле!Добре поне, че сте уважили другия празник!
  • горкият диван,горките пружини,горкият човек...еееее,догодина и аз ще опитам така)))))))поздрави
  • Още ли не си на спалнята?! Светлуше, наздраве, пък другото ще се оправи!
    Сърдечни поздрави, веселушке!
  • Мая, аз точно така го изпълних, ама моя като гледа само мачове, хак му е!!! Нищо не разбира от изкуство. Айде да бегам, че ще му играя "Кан-кан". Европейска работа, нема да се излагам, я. Нема да му дам да мигне, от танци де. Нека му е весело щом толкова иска!!!
  • С моята откачена фантазия си те предствих по боди как правиш кълба
    Развесели ме, Светле!!!
    Поздравления!!!
  • Хехехехех* Хайде де... какво чакаш? Много ще ти се зарадва.


    Весел празник, Усмивке!
  • не знам защо, но докато четох, в главата ми звучеше "you can leave your hat on" от "девет седмици и половина"
Предложения
: ??:??