12.02.2011 г., 21:36 ч.

Подаръкът 

  Проза » Хумористична
1312 0 36
1 мин за четене

 

Неотдавна мой приятел имаше рожден ден и хукнах да му купувам подарък. Винаги ме е затруднявал  изборът на подаръци за мъже – за жени ми е къде-къде по-лесно. Отгоре на всичко си имам непоклатими принципи: подаръкът трябва да е  подходящ, хубав и евтин. Особено държа на последното… Добре, че февруари се оказа „пролетен” месец, та не измръзнах, обикаляйки магазините. Реших, че няма да изляза без подарък от поредния магазин за сувенири. Помолих продавача-консултант да ме насочи и той любезно се разпъргави. Предложи ми стилен тирбушон, но нямаше нужда, тъй като приятелят ми не пие. Но продавачът не губеше надежда  -  показа ми чудесна запалка. Отклоних предложението му – рожденикът не пуши. Мъжът съчувствено клатеше глава: „Сега остава да кажете, че този и по жени не ходи! Сигурна ли сте, че изобщо заслужава подарък?!” Разбира се, че има нужда от символичен подарък. Така ми харесаха едни сувенирчета със зодии, но той не вярва в тях. Имаше ефектни и евтини ключодържатели, но миналата година му подарих такъв.

Бях се отчаяла  и точно в този момент погледът ми спря върху един малък пясъчен часовник. Това е подаръкът! Хем красив, хем евтин, че и с послание: ВРЕМЕТО ТЕЧЕ, ДРУЖЕ! ЖИВЕЙ!

 

 

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Леле колко народ е дошъл!!! Тъй като съм откровена до глупост, с известна доза неудобство ще си призная, че го написах за половин час и го пуснах!
  • Хубав е и подаръкът, и напомнянето, че няма време, да се радваме на живота!
  • И дано след това послание човекът да се освести т.е. да пропие,пропуши,че и по жени да тръгне.
  • Чудесен избор, Фейче ! Поздрави !
  • Изборът ти на подарък е хубав, а посланието още повече!

    Поздрав, Вил!
  • Настроение ми донесе...този подарък! Живей, Вилдан!

  • Хубавко е! Поздрави!
    Сетих се за един мързеливец, който след като умрял, жена му го кремирала, поставила праха му в пясъчен часовник, обърнала го и рекла: "Хайде сега и ти да поработиш малко! " ))
  • времето тече, мила Вилдан..
    незримо и тихо...
    чудесно, макар и тъжно послание..
    прегръщам те, с обич.
  • Благодаря на всички! Подарявам ви виртуални валентинки!
    Лека и успешна седмица!
  • !Фейски подарък!
  • И аз бих си купила един такъв.
  • Хареса ми тази история. Браво!
  • Да ти кажа честно, и аз не съм добра в избора на подаръци за мъже, но....ОСОБЕНО много ми хареса финала на този разказ- така и трябва, подходящ подарък е,с чудесно послание - дано го е харесал!
  • Яко!
  • Точно така! Живот за мига, красив и страстен - за това сме тук! А мигът с твоя разказ бе такъв - жив!
  • Тече през пръстите....Поздрав мъдра фейчке!!!Топлинка!!!
  • Прекрасен избор, Фей! Поздравления
  • Аз дори не разбрах дали рожденикът е харесал подаръка ми. Дадох го на жена му, защото се разболял от грип!
    Усмивки за всички!
  • Ех този подарък..страхотно написано!
  • Харесах! Страхотен подарък!
  • !
  • Хехехе! Харесах!
  • Пак ме накара да се смея, защото и аз подарих едно сувенирче с покъртителния лозунг: "Живей така, че приятелите ти да те обичат, а враговете да ти завиждат!!!"... И за да не ме вземат за стисната добавих един фиш от тото 6 от 49. Естествено не спечели, не ме питай как съм спала до тиража, изобщо не можах да мигна... но нали е важен жестът! Хахаха със здраве, Вълшебнице!!!
  • Да!
  • Много идейно, Феичке! Поздрави и усмивки от мен!
  • Чудесен подарък!
  • Благодаря ви! Радвам се, че ви разсмях! Лично аз много се забавлявах при покупката!
  • Страхотна идея ми даде

    ((( )))
  • Абсолют(но...)Обичам да те чета Вилдан!
  • Да бяхте видели физиономията на продавача! Искрено се вайкаше човекът!
  • Хубаво е, Вилдан! Наистина трябва да си напомняме, че трябва да живеем!
  • Прав си, Илко!
Предложения
: ??:??