3.05.2012 г., 0:13 ч.

Подаръкът 

  Проза » Еротична
2148 0 15
6 мин за четене

 

     Днес навършваше тридесет и пет години. Не искаше да мисли за това, макар че децата от сутринта я запрегръщаха с  усмихнатото „Честито, мамо! Много те обичаме!”. Не искаше да брои годините си, искаше да ги забрави... Мъжът ù бе в командировка, както винаги в края на седмицата. Разработваше пазари,  макар че кризата съсипваше бизнеса му - фризьорските салони, които снабдяваше с консумативи, нямаха много работа. Сякаш  жените не искаха да са красиви вече. Работеше като детска учителка. Беше свикнала да е сама през  уикендите - интернетът, единствената ù утеха и радост, я обсебваше напълно -  там намираше приятели, забавление,  любов и страст, всичко, от което се нуждаеше. Днес  с туптящо сърце  очакваше едно събитие, което я зареждаше с красиво очакване -  да звънне любимият и да  каже кога пристига в града. Запознаха се в мрежата преди година, виждаха се почти всяка седмица. Беше мил и толкова чаровен.  Щяха да празнуват рождения ù ден днес заедно в хотелската стая, там, където често намираха утеха от ежедневието и се радваха на красивата си  любов... Той също бе семеен и пътуваше до провинцията  често, за да зарежда магазините си. Към четири  часа  джиесемът ù  почти подскочи...

       -     Честит рожден ден!  Как си, мила? Вече  съм тръгнал към теб.

       -     Много се радвам, мислех, че нещо се е случило и може да не дойдеш.

       -     Идвам, и ти нося подарък.

       -     Не беше нужно, знаеш, че искам само теб!  Колко си мил, щастлива съм от мига, в който те срещнах.

      -     И аз съм щастлив, мила, и те обичам много.

      -     И аз те обичам, отивам да се приготвя, знаеш, че ми трябва поне час, а и малките са още тук.

      -     Знам, представям си как го правиш... Приятно ми е да мисля за теб.

     Към шест  след обяд тя бе почти готова. Изпрати  децата до автобуса – щяха да прекарат уикенда при баба и дядо, на село, както винаги.  Прегърна ги и обеща да направи огромна торта и да празнуват с татко, като се върне. Прибра се и застана пред  огледалото. Сложи си лек грим след  душа. Съблече хавлията... Погледна стегнатото си тяло, малките красиви гърди, разпукания като цвят вълшебен ханш. Знаеше, че е хубава и това ù даваше спокойствието на  желана жена. Облече лъскаво розово бельо - изглеждаше ослепително върху бялата ù кожа. Прикри две бръчици в края на очите с малко фон дьо тен, въздъхвайки... Телефонът ù звънна отново...

      -     Чакам те долу... Искам да те прегърна, рожденичке! - засмя се сладко той.

      -     Слизам, готова съм.

      Хотелската стая ги очакваше. Златисти завеси, кожени кресла, малка масичка и баня с плочки на делфинчета. Тя седна на леглото и се усмихна - как очакваше този миг, когато вече са сами, далеч от пронизващите  хорски  погледи. Спуснаха завесите... Тя се сгуши до него, той извади бутилка вино и запали няколко ароматни свещи. Целуна я нежно. Докосна  вълните в косите ù.  Започна да разкопчава блузата ù, а тя сама съблече дънките си. Телата им се долепиха,  усетиха се,  сякаш си говореха на някакъв странен  език. Тя сякаш видя как времето забавя своя ход, за да спре някъде там, в  едно очаквано  безвремие... И тогава той  каза:

        -     А  сега искам да ти направя един подарък, скъпа,  поръчал съм го с румсервиз.

 

        -    Нямаше нужда... Много си мил и умирам от нетърпение! - задъхано отвърна тя.

      Той вдигна телефона си и след  две минути  отвън някой почука... Отвори , бяха двама мъже, високи и мускулести. Още на вратата той им сложи някакви маски с метални капачки на очите, заключи ги  зад главата с малко катинарче. Така те не можеха  да виждат нищо...

       -    Какви са тези, мило?  Боже, гола съм!

       -    Те не те виждат, нито знаят коя си. Те са твоят подарък...

       -     Ти си луд, как можа да го направиш - мислех, че ме обичаш.

     Удари му шамар... Започна да го налага по гърдите с малките си юмручета... Разплака се. Мъжете започнаха да се събличат, а той целуваше сълзите ù  и шепнеше:

       -     Просто се наслаждавай на тези симпатяги, а аз ще погледам - нека  ти доставя това удоволствие, все пак си рожденичка и много искам да те зарадвам.

     Прегърна я и после стана от леглото. Ноздрите ù сякаш започнаха да се разширяват  от гледката на голите и снажни мъжки тела. Усещаше енергията им - бяха истински красавци... Приближиха се и приседнаха до нея,  долови  аромат на хубав парфюм с мек  тютюнев  привкус. Огледа ги бавно от глава до пети. Усети, че в нея се събужда някаква странна тръпка. Отпи от виното. Надигна отново  чашата, сякаш да скрие очите си. Срамът ù се давеше във виното  с  всеки изминал миг: „та те наистина не я виждаха,  бяха само  тела, просто мускули, които  трептяха  в  очакване за  един непознат танц...”

       -   Момчета, бъдете мили с нея, тя е невероятна. Тя е моето съкровище.

       -    Разбира се -  с басов глас отвърна къдрокосият.

      Една ръка я докосна,  после друга - не можеше да мисли. Искаше да се съпротивлява, да им  каже, че не трябва да  правят  това с нея. Усещаше тези непознати пръсти по кожата си. Не разбираше точно какво се случва, но го долавяше с всяка фибра.  Откриваха  извивките ù, чертаеха формите ù с  устни.  Разгадаваха женската ù същност...

      Той стоеше на креслото и гледаше. Трите тела бяха като едно - сплетени и топли, играещи  в жълтите усмивки на сенките.  Енергията струеше като някаква магия из въздуха. Тя простена... Погледна го някак виновно и притвори очи.  Сега в стаята само той виждаше какво се случва. Звуците се блъскаха  в  желанията и откриваха светове от страст и чувственост, а другото бе един див копнеж за цялост.

     Не можа да издържи дълго... Излезе от стаята и се мушна  в близкия  бар. Поръча си водка. Запали цигара, после още една -  опита се да не мисли за нея. Стягаше го нещо отвътре - сякаш му мъжкото му его се беше заклещило в гърлото: „Тя е  с  други сега...” Спомни си погледа ù, преди да излезе от стаята. Беше решил да не се включва, искаше всяко едно докосване да е непознато за нея, за да е наистина уникален подаръкът. Изпи няколко питиета и привечер заспа на барплота  - сервитьорката се опита да флиртува с него, но разбра, че няма смисъл, мислите му бяха другаде. Към полунощ се събуди и реши да се качи до стаята... Влезе тихо и погледна към леглото - трите тела не спираха да се движат, сякаш  бяха създадени за това, сякаш бяха трите стрелки на часовник,  отмерващ  отлитащите мигове безвремие.

      -     Хайде, време е да си тръгвате -  с ревнив глас рече той...

     Беше  трудно да се разделят; прегърнаха се, целунаха се мило. Накрая мъжете станаха и почти пипнешком се облякоха. Той отвори вратата и ги изведе в коридора, махна им ипровизираните маски. Хвърли им няколко банкноти...

    -     Благодаря ви - рече  почти без глас.

    -     Дори името си не каза, явно много държи на теб - отвърна по-високият. Ти си щастливец, а дамата е наистина невероятна.

 Върна се в стаята. Тя лежеше на леглото, разнежена и поруменяла като прекрасен цвят...

      -    Как можа да го направиш? Как можа? - нямаше сили да каже  нещо повече.

      -    Да не си сънувала някой еротичен сън? - усмихна се закачливо той.

      -     Боже, колко те обичам  - рече тя и го прегърна...

            

 

© Михаил Цветански Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Жестоко
  • Боже господи... върховен спам... Без даже и елементарен опит да се вникне в смисъла. Толкова ли е трудно да приемете , че хора много, а идеали още повече. Всеки луд с номера си бе! В нормалните развити държави по света това не е странно, напротив даже е нормално. Всеки си има своите виждания. Случайно "Суингърс" партитата да са извратенящина или да са антиморални? НЕ! на хората им харесва и го правят, ако на вас ви харесва стойте и в метален ковчег на двата края на света, но както казах, а и вече се повтарям хора, и хора. Любовта не е понятия което се вкарва в дефиниция. Тя се променя и за всеки е различна, нещо като аксиома - знаем, че я има, чувстваме я , ама я ходете я докажете? За бога има хора които се обичат, не заради друго, а защото си уринират в устите... Нормално ли е ? За тях да , за мен не, за вас сигурно е отвратно, но това си е тяхно решение. Поздрав за историята - от мен 5!
  • На мен пък ми хареса! И няма да изпадам в излишни коментари и критически разсъждения.
    Позравче за първия ти опит в прозата,Огънче!
  • Уважаеми г-н Костов, нещата избиха доста на морализъм...И да ви питам аз тогава, Вие бихте ли приели подобен подарък от приятелката си при подобна ситуация. Две красавици влизат и Ви приближават ( може и да не са им скрити очите). Убеден съм, че бихте приели, особено ако това е и желание на момичето до Вас. Интересно ми е ако откажете, какви ще са Ви доводите. Възниква веднага един въпрос - защо една жена би отказала, а един мъж - не. Отговорът е много прост - предразсъдъците насаждани с хилядолетия - ако приеме тя е лека жена, как така ще си позволи удоволствие с чужди мъже - вината, срамът и т.н.Мотивацията на мъжа в случая е да й поднесе едно различно удоволствие, нещо, което вероятно е било скрито във фантазиите й. А да ми говорите за изнасилване, показва, че не уважавате творческата ми интерпретация - може предварително да са си говорили двамата за това... Хората са различни, когато са близки споделят желания, обменят фантазии дори понякога...Ако искате вие напишете вариант в който дамата ги изгонва с шамари и тримата, възможно е разбира се
    Благодаря и за двойката, очаквам и други, Мисля, че не сте разбрали същността - не сте усетили драмата и тръпката и при лирическата и при нейния любим...Всеки има право на мнение.
    Хубав ден ви желая!
  • Уау, сериозно?
    И той ей така, без да я предупреди и без да я пита, наема двама души едва ли не да я изнасилят?
    И тя накрая не се чувства (буквално) пре*бана, ами супер щастлива и благодарна?

    Според мен целта е ясна - искаш да ни покажеш как в името на любовта трябва да се правят жертви или нещо такова и ние виждаме жертвата на любовника в това, че той оставя жената, която "обича" да е с други мъже. Обаче, в цялото това нещо не виждаме никаква мотивация за този човек да постъпи така. Завръщането му и изгонването на скъпите дилдота е по-разбираемо и логично, но е глупаво на фона на това, че той по своя инициатива ги е довел.
  • Елица, кое няма общо с любовта...Какво е за теб любовта - бъди мой за да съм твоя...Да това е форма на любов, но чистата любов е даване без искане насреща. Ще ти дам примери - Бог обича хората, умрял е на кръста заради греховете им, или искаш да ми кажеш, че е умрял за да го обичаме !!! Друг пример - майката обича децата и би умряла за тях, или искаш да ми кажеш, че за нея е важно дали те я обичат... Елементарен е този подход - обичта е в това да раздаваме себе си, но е трудно - онези двамата нямат връзка в случая, но любов е и да дариш някому удоволствие, дори да те в боли и да се разкъсваш отвътре...Любовта не е танто за кукуригу, а едно истинско раздаване за любимия, мога да споря с теб до края на света...и може би ще се разпадна в невярата ти, но ще знам, че съм прав...Благодаря ти за позицията и да знаеш, че я уважавам!
    Силвия, благодаря ти! Румсервизът е силата да се забравим, смелостта да повярваме в света на човека до нас - ние не притежаваме мислите му, чувствата му, фантазиите му - само така си мислим...
    Хубава вечер ви желая!
  • Потребност за бягство от рутината на делника в споделена обич и страст... и Его - да, но не бих намесила Любовта точно в този сюжет.
    Излишно е да съдим или оправдаваме, всичко опира до моралните ценности. Интересно ми беше, Мишо!
    Сама съм си виновна, че развалих изненадата от подаръка , още със споменаването на "румсервиз" ми светна лампата какъв ще е
    Поздрав, Мишо!
  • Това няма нищо общо с любовта.
    И ако някой от четиримата описани тук може да го понесе, дори само в мисълта си,за мен той е изродено човешко същество...
    Как ти дойде вдъхновение да го опишеш,Михаил-Огнян?!
  • Благодаря ти, Яна! Потърсих тук границите на любовта и егото, а те са твърде зависими едни от други. Дано се е получила провокацията
  • Това произведение мога да коментирам само с едно нямо: "О... Уау..." Защото каквото и да кажа, ще бъде твърде повърхностно и надали би обхванало смислите на всичко онова, което искаш да ни предадеш...
    За сметка на това обаче те поздравявам, много е провокативно, много... особено произведение, със силен емоционален заряд. Разкри ни още едно от лицата на поета
  • От дъжд на вятър я вижда, но е заслужила сигурно...Съпругата може би не би се съгласила или шамарите щяха да са много повече Иначе приемам мнението ти, Севделин!
    И щом няма сделка някой друг ще гушне мацката...Най-вероятно Румен Луканов
  • Илко, Благодаря ти, приятелю! Личността човешка е сложно нещо...
    Ина, причината за несъгласието е една - страх...няма друга, страх да не го загубиш. Ами ако му се иска на човека да кривне от правата пътека за една нощ... То иначе животът става сериал с безкрайни епизоди ... Иначе за тройката - страх ме е от твоя любим, може да ни пуцне с Чоно Макар че, на бартер сигурно би се замислил... ( Приемете го в рамките на шегата)
  • Ако игнорираш себе си всичко е възможно...В нашия случай трябва да допуснеш, че може да загубиш човека до теб, макар че обикновено точно от обратното го губим - от ревност. Същото е със смъртта, ако я приемеш - не те е страх от нея.
    Иначе си е предизвикатество отвсякъде да дадеш на " милото" пълна телесна свобода за една вечер . Напиваш се и докато изтрезнееш - пак е твой(я) То иначе и без това си я взима някога
    И да добавя: не е ли по-страшна емоционалната изневяра, с чувства и какво ли не още...
  • Зависи, Ина... Мъжкото его е "разпръскващо", женското е "привличащо" - за жена не съм сигурен дали би могла да го направи ( без да участва), но за мъж съм убеден, че е възможно... Аз бих го направил, ако знам, че повече няма да се видят и да имат връзка помежду си... Любовта е да даваш, а искането за вечна вярност е непреодолим егоизъм, знаеш го...Какво толкова, секс от който да й спре дъха, а после - всичко по-старому - та коя ( кой) не би искал това...Проблемът е в чувството на вина, в това какво би казал този или онзи, ако разбере, в страха от ревността...Но не е лесно, иначе не бих се захванал да мъдря въпроса.
  • Чо, Весе - благодаря, че наминахте и се потопихте в първия ми прозаичен опит...
    Ина, мисля, че не си разбрала какво съм искал да кажа, не си усетила драмата...Трудно е да подариш на любимия такова нещо, почти невъзможно...
    Но ако го направиш, значи си преодолял собственическото си отношение към " любовта" Няма да влизам в повече подробности. Благодаря за коментара и искреното мнение.
Предложения
: ??:??