18.12.2007 г., 8:57 ч.

Подслушани телефонни разговори 1 

  Проза » Разкази
1396 0 6
4 мин за четене
 

Подслушани телефонни разговори 1

 

      - Ало... Здрасти, муцка! Как си бе, мила?... А-а, браво, браво!... И аз съм добре. Излязох за цигарка и реших да те чуя. То сега е малко напечено, ама... Ами „що"... Шефката се върна, та сега всички сме на тръни... Как „Коя", бе мила?... На шефа жената... Не, не е разведен, нещо не си разбрала... Живее в Щатите, разказвала съм ти... Е, как да не съм?... Ама сериозно?!... Ауу, изпуснала си, муцко! Трябва да ти разкажа за нея, като се видим на кафенце... Не, не, този шеф беше в предишния магазин. Сега съм в един супермаркет... Не е голямо магазинчето, три продавачки сме на смяна... Супермаркет ли казах?... Не бе, муцко! Бакалия казах... Ами да, не е като на „Витошка", но си има и предимства... По-спокойно е, а и по-доходно. Помниш там как шефът ни държеше изкъсо. Най-много някой преоценен парцал да ни пусне. А беше и дърт... Тук сегашният си затваря очите, излиза ли ревизията или не... Е, да... Това си е задължително... Досега не е имало шеф, който да не ме е... Този поне е млад и готин. А и има още два магазина. Докато обиколи всичките си продавачки и то месецът свършил. Веднъж-два пъти месечно се издържа. За тия пари... А и не ме пуска на разни мутри, като на онова място... А бе, направо пансион, ти казвам... Малко мръсничко е, ама... Да, на щанда с плодовете и зеленчуците... Но се свиква, като те удря чекмеджето в корема... Шефът обикаля или борсите или магазинчетата и не гледа... Да, и в събота, и в неделя... Почиваме понякога... Че и на „Витошка" беше така, не помниш ли?... Май от старите колежки никоя не виждам и по съседните магазини там... Да, нови звезди пушат на тротоара... Ама и с тия МОЛ-ове им бръкнаха в... Хак им е! Чувам, че са им свалили заплатите... И пак се надуват. Милите, не знаят, че още някой и друг месец и „Адио, Рио!"... Нищо! По супермаркетите търсят продавачки... Ех, да изкарам до лятото, пък ще видим... И по морето търсят момичета... Пък и още не сме за изхвърляне!  Тук определено мога да изкарам до морето. Ако издържа кастинга, разбира се... Кой кастинг ли? Кастинг викат на одобрението на шефката, дето сега си е дошла в отпуск... Отпуск, да, правилно ме чу... Отпуск за Коледа... Работи кучката, да й се ненадяваш! Мъжът й върти три бакалии, а тя вместо да си гледа живота, хукнала оттатък океана да бачка! Спечелили зелена карта и... Дръж се да не паднеш, като ти кажа к'во работи! Сервитьорка!... Не бе, мила, не се шегувам! Проста сервитьорка в някакъв Бургер Кинг! Зарязала си къщата и мъжа, да слугува на тъпите американци! Че и него го навива да замине! Ми то какво да искаш от една селянка? Родена за слугиня! Разправят колежките, ходил нашият за три месеца лани на гости. И жена му го уредила да разнася пици! Представяш ли си?! Зарязал човекът три магазина тука, да разнася пици там!?... Истина бе, муцко! Честен кръст! Оставил магазините на шурея и... Да бе, разносвач на пици! Шефът лично ми разправя веднъж в леглото след... да де, сещаш се... как занесъл пиците на един адрес, звънял, звънял, а вътре музика, шушукане, но никой не отваря. Звънял нашият, въртял се десетина минути и тъкмо да си тръгне, някакъв негър отваря вратата и му подава телефон: „Така и така, мистер, обадете се на Вашия бос и обяснете, защо закъсняхте две минути с доставката! Пицата е за Ваша сметка. Благодаря!"... И грабнал пиците без да плати. На другата седмица на същия адрес - същият номер. Писнало му на нашия, хвърлил поредните трийсет долара за пиците на шефа си и начаса напуснал! Събрал си партакешите и хайде обратно у дома. А онази, неговата, останала... Идва си сега само за Коледа, колкото да уволни половината персонал... И защо? Само защото сме по-готини от нея!... Патка! Какво си мисли? Че нейният ще стои тук със закопчан дюкян и ще я чака? Уж било, защото докато тя е тук, оборотът и печалбата се вдигали двойно! През останалото време сме я крадяли! А не се сеща, че покрай празниците народът пазарува като бесен! Само да я видиш! Ботуши с висок ток над коленете, кожух до земята, който се влачи по чувалите с картофи... Смях! И тия дни обикаля в тоя вид хранителните борси с микробуса, да провери дали и там няма някои съмнителни мацки, с които контактува шефът... Простотия!... А бе защо все на такива селянки се падат готините мъже?!... Кажи бе, муцка, защо?!... Ех, аз да имах такъв мъж... Нямаше и да стъпя в магазина, да гледам какви ги вършат там! И никаква работа! Само ще си живея живота. И ще го спуквам от секс, да не си мисли за други! Ех... А ти как си, муцка?... Още ли си в онзи магазин за обувки? Мислех за Коледа едни ботушки да... Не си ли вече там?... О-о, не знаех... Жалко, там беше гот... Къде?!!!... Стига бе! Майтапиш се! В погребална агенция?!... Не, не, това и да го видя, няма да го повярвам! Кажи сега сериозно... Ама наистина?!... Брррр!... Мерси, не ти ща връзките за това!... И що не казваш, ами само ми губиш времето, бе муцка?! Сега къде ще търся преоценени ботушки?!... Хайде, муцка, чао и до скоро!...

 

* * *

© Пер Перикон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз съм....тихо!........................
  • Благодаря на всички ви!
    Това е началото на една поредица монолози. Ще се опитам във всеки монолог да вмъквам и по една кратка история, нещо като миниразказ.
    Румене, ти спомена прехода. За добро или зло, той роди нови типажи в обществото ни. Не ме упреквайте, не съм ги измислил аз! Ще се опитам да ги представя доколкото мога. Само имайте търпение, не съм от бързите!
  • Хм, ми да, щом "интереса клати феса"!
    Поздравчета!
  • Леле, толкова живописно и истинско! Нещо чак ме прещрака под лъжичката, така добре звучи!
  • Хареса ми!
  • Мила родна картинка! Вярвам ти, толкова е нормален този разговор...ужас!
Предложения
: ??:??