25.10.2020 г., 14:19 ч.  

Полусурова, не полуизпечена 

  Проза » Фантастика и фентъзи
218 3 5
2 мин за четене

 

2 365 г. след Христа - земята изнемогваше. Човечеството така се беше размножило, че тя просто нямаше нужните ресурси за най-елементарните му нужди дори.

 Все по-често долитаха тревожни слухове, че канибализмът отново шества сред хората, и най-лошото бе, че това не бяха само слухове...

- Нещо трябва да се направи - заяви Върховният Управляващ и гневно изгледа съветниците си - Това не може да предложава така!

 Те изнервено се спогледаха защото им бе ясно, че следващото, което щеше да стори той, е да потърси, и намери сред тях виновник за ставащото... А участта му им бе пределно ясна за съжаление...

 Всеки тайно се надяваше да е всеки друг, но не и той.

- Не ме интересува, какво, как и защо, но решение трябва да се открие! И то не утре, не след час, а точно сега! Това е безобразие! Човешкото население просто няма избор - всички добре знаем, че планетата Земя може да изхранва не повече от 5 000 000 човека, а в момента сме почти 7 000 000... Заветът на Древните и Мъдрите е нарушен! Или да ви повторя, че точно Светите шамани от онова време, които са носили името Учени, след Последната война, са получили видение, че това е бройката... Или и вие сте забравили да четете, като цялата сган, която знае само да се плоди отвън?

 Погледът му стана с няколко степени по-свиреп от всякога...

- Ясни сте ми, влечуги мръсни, но знайте, че докато четох вчера Свещения Завет "Доклад за последствията от световната атомна война" и аз получих просветление! Ти - и в този момент трите му очи направо замятаха мълнии, а показалеца му се изпъна напред, като от него със смъртоносен звук изскочи скритият досега остър, като игла нокът, посочващ виновника - Да, точно ти, Беконий, си причината!

 От тълпата съветници се чу тиха въздишка на облекчение, докато Главния Министър на Прехраната на Целокупното Човечество направо си беше глътнал двата езика. Знаеше, какво го чака, затова и разбираше, че няма смисъл да протестира. И без това на никого досега нито молбите, нито нещо друго бяха помогнали.

 В същото време Върховния вече бе станал и излезе за да уточни подробностите около Присъдата.

- ... когато свършете с обезкостяването на левия крак (да се надяваме, че това животно още ще диша...), искам да започнете одирането на гърба - главният палач, а в същото време, и готвач на Върховния се стараеше много да запомни всичко. Все пак той не беше от Елита, и съответно, не можеше нито да чете, нито да пише - И запомни! Ако пак се издъниш в приготвянето на карантията, следващата такава, която ще изям, ще е твоята! Обичам я полусурова, не полуизпечена!

 Вътре съветниците вече забравили станалото си шушукаха весело. Все пак отлично знаеха, че поне една седмица криза в управлението на човечеството няма да има...

 

11.02.2018.

 

Георги Каменов

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, адаш, двойно!
  • Приятно мрачна история.
    Хареса ми.
  • Ф Ф, да и на мен ми допадна това име, когато ми хрумна 😊
    Ми, кръвожадно е, Безжичен, но така е в Голямата политика, винаги има някой изяден, с което, уж, проблемата е решена 😋
    Благодаря и на двамата 😊
  • Аууу, че кръвожадно! Съгласен, но трябва.да се приложи без пощада към изземвачите на ресурси, дето се викат "олигарси" (от "оливам се", но по-точно "насранигарси" - от "насирам се". И тези ще ми правят (в световен, не български мащаб) дарения и борба с бедността! Кои, бе? Вие ли дето правите напълно ненужен софтуер и го продавате.на безумно високи цени, или дето продавате книжки за два лева за 50 долара, вие ли ще правите благотворителност? Ами не ви вярвам! Тотално! Защото, заради такива мизерници като вас има гладни хора, хора умиращи от глад, знаете ли, богаташки кавали, какво е това? А никое същество на тази Земя не трябва да е гладно и умиращо от това, за да са нагушени безумно алчните!
  • Беконий 😆😆😆
    Хареса ми!
Предложения
: ??:??