6.03.2020 г., 9:43 ч.

Попара - 28. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
359 3 8
1 мин за четене

Сензация! Папараци са заснели младия играч на „Алена мъгла“ да тренира на стадиона…

Жените никога не забравят мъжете, при които се е получило добре, мъжете никога не забравят жените, при които са се представили зле…

Всички жени си мислят едно и също: че всички мъже си мислят едно и също…

Слабият пол е по-силен от силния заради слабостта на силния пол към слабия…

Колкото повече научавам за данъчните, толкова повече обиквам катаджиите…

Ако времето не е смешно – ще е страшно…

На чалга концерт делфини доплували до залата и започнали да спасяват хората…

Още първата вечер на отпуската си наша Поля объркала стаите в хотела и ваканцията придобила смисъл…

Вчера Иван излязъл рано трезвен и не намерил училището…

Поп Иван решил да ипотекира храма и загубил вярата си…

Изобретен е вечен двигател, движещ се с вечни батерийки, които вечно се зареждат…

След седмица гладуване в зоопарка, лъвът най-после разбрал, че гледачът е цар на зверовете…

 

 

Извън темата -

 

genekinfoblog.wordpress.com

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Попарата е вкусна, обаче ме подразни почти сексисткия коментар на Вега 666.
  • Благодаря, Надя, Мариана, Ивелине, Младене!
    И още една разлика между мъжа и жената - съгласен съм с Младен, но не го казвам гласно, за да не рипнат дамите срещу ми.
    Демек - мъжете сме по-дискретни...
    Нещо ново - бях до поликлиниката, излизам, отпреде ми три баби, даже от мен по-стари.
    Едната се оплаква: "Болят ме коленете..."
    Другата й обяснява: "Това е, защото няма кой вечер да ти ги вдига..."
  • Оригинални хрумки, Георги. Поздравявам те! С това изречение:

    "Жените никога не забравят мъжете, при които се е получило добре, мъжете никога не забравят жените, при които са се представили зле…"

    ме накара да се замисля. Може ли един мъж да се представи зле? Не, не мисля. Ако такова нещо се случи някому, то означава само едно - жената не е струвала и пукнат цент. Много жени в активна полова възраст си мислят, че цялата вселена се върти около вагината им. А истината е, че такива не стават дори за пълноценни биоинкубатори. За радост има и изключителни жени. Аз лично, благодарение именно на такива жени съм изградил отношението си към нежния пол. Те вдигат летвата - високо, високо...!
  • Да!))) Различаваме се по това как уринираме - едните прави, другите клекнали. Иначе се тровим с бели кахъри, които боядисваме в черно ... )))
  • Тази творба трябва да се чете с филия хляб и чаша мляко под ръка. Изпуснал си шишето с чили сос, сенсей. Така и трябва!
  • Усмихвам се
    В споровете съм слаба категория и всичко ми е на игра.
    Изминах и останалия път. Прав си, Георги
  • Благодаря, Ирина!
    На половината път си да признаеш, че съм прав. Щото каквото си мислим ние... Ама живей с илюзии...
  • Една дребна поправка, само
    Всички жени си мислят за това, за което И мъжете си мислят 😏
Предложения
: ??:??