2.01.2019 г., 8:05 ч.

 Попара - 8. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
667 3 7
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Сериал, даващ възможност за малко да не живеем тук…

Лице на парашутист, сетил се, че забравил парашута…

Полицаи-садисти разгонили митинг на мазохисти… Кеф и за двете групи…

Животът ни принуждава да сме доброволци на промяната…

Физиономия – да я намажеш на филия…

Паметник на народа – непикаещо момче. Търпи…

Сутеньорите за неплащане изключват цели райони от секса…

Така тежко и трудно стана да се краде, имам чувството, че съм ги изработил тия пари…

Утре пак ще показват онова, дето мъжете го обичат… Порнография ли?… Не, бе! Дето се прегръщат, натискат и целуват… Аха, футбол…

Инвестираш в някоя и след девет месеца налице е хем майката, хем печалбата от лихвите на вложението…

Нова борба с тлъстините – къпане с веро…

Древноегипетски стриптийз – мумията се размотава…

Който не може да си извоюва авторитет, го брани…

Реклама – 100% отслабване…До костите ли?

Преди когато момиче излезеше с минипола – получаваше десет лева глоба. Днес може да изкара и сто евро за нощ…

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Новогодишен бал - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Лиа, Мариана, Станислава, Надя!
    За много години!
  • Ех, извинете за грешката! Напълно техническа е. Да се чете: Придържам се и подкрепям мнението на г-н Стойчо Станев (Ranrozar). Моите уважения и към двама ви, като творци!
  • За много години, сенсей! Нека вдъхновението (и чилито), бъдат с теб!
  • хаха
    "Спящата красавица" - откритието, че жената е най-красива, когато не говори, не чува, не вижда и... не прави нищо, не е от вчера!
    добре закусихме, дай сега да видим какво ще ядем!
    бр!!
  • Ще взема да я харесам тази попара, така поднесена, по смилаема ми се вижда, колкото и да не и харесвам вкуса. Но може би, просто защото женската псих.... изтрезня от новогодишната вечер. И сега към реалността...
    Придържам се към мнението на г- н Стоев. Скептично, но реалистично и сълзи и смях...Кое ще надделее? Зависи от това коя " реклама" е по цветна. Поднасям благодарностите си с пожелание за дългогодишно творческо вдъхновение!
  • Честита Нова година, Стойчо!
    Както казва един стар умен човек /не казвам имена поради прословутата ми скромност/ - да сме живи, щото много здрави измряха!
  • Хем смешно,хем горчиво! Като някоя новогодишна телевизионна реклама,гледана по време на изтрезняване!
    Много хубава попара в такъв мъчителен момент!
    Харесва ми оригиналният начин на поднесените наблюдения!
Предложения
: ??:??