13.11.2019 г., 1:21 ч.

Последната Коледа на земята 

  Проза » Фантастика и фентъзи
863 1 12
1 мин за четене

Ура! Успя да се измъкне, а майка му, баща му, и въобще никой от големите не разбра това. Всички знаеха, че станеше ли към 21,00 часа, вече се унасяше в света на феите и сънищата. Но не и този път!

 Да имат да вземат. Малкото, три годишно момченце, се заклати като патенце из двора. Знаеше, че почти не остава време до събитието, което очакваше с такова нетърпение. Погледна часовника (вече познаваше цифрите, и какво значеха - нещо, с което амбициозните му родители страхотно се гордееха). Всъщност оставаше само една минутка...

 Виждайки, какво показват стрелките, очичките му веднага се насочиха към небето. Нали точно в полунощ на Коледа добрият старец идваше, минаваше през комините, и оставяше подаръци на послушните дечица, а той беше най-послушното от всички...

 И тогава го видя. Не можеше да е друго! Една звездичка се откъсна от небето и се устреми надолу. Толкова бързо се движеше, че момченцето едва проследи как тя все повече растеше, докато... не изчезна в комина на неговия дом...

 От космоса изглеждаше, че сякаш цялата Земя се покри с фойерверки - красиви, с всички нюанси на червеното, жълтото и оранжевото. А формите им бяха с величието и великолепието на гъбките от детските приказки...

 Последната Коледа на земята беше дошла.

 

08.12.2017.

 

Георги Каменов 

 

© Георги Каменов Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

По Коледа стават чудеса »

8 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Светослав.
  • Написано в типичния ти стил. 🙂Хареса ми. Поздравления и успех!
  • Съдба... Дано никога не ни сполети! И дано сме достатъчно умни, като вид, за да има още много, много бъдещи Коледи.
    Благодаря, Довереница, за коментара и подкрепата.
  • Горкото дете! А то е най- послушното... Ама какъв край! Успех!
  • Благодаря, Мария, аз вярвам в чудесата, и в това, че те не се случват само по Коледа, но пък тогава... Е точно тяхното време!...
  • Чудесата са, за да вярваме в тях от малки до големи. Нека те намери най-красивото коледно чудо, Жоро! Успех ти желая!
  • Благодаря, Ангелче, за хубавия коментар. Вярно, че творбата не е типичната за Коледното чудо, и е нормално да не създава настроение, но както сме тръгнали... Абе дано си остане само фантастика...
  • Марко, Мариела, благодаря, приятели.
  • Чудничко! Коледно чудо - обичам чудесата... ❤
  • Сега вече разбирам какво послание, за
    бъдещето на цивилизацията, носи песента:" Камъните падат, падат от небето ".
    Добра идея с неочакван завършек.
    Поздрави !
  • Мариана, Росалина, благодаря за коментарите, момичета.
  • О, последна! Добре ще е да е поредната! Но...очарованието на очакването е винаги по-силно, особено за дете.
Предложения
: ??:??