3.04.2011 г., 8:29 ч.

Пред риск - I 

  Проза » Фантастика и фентъзи
1297 0 17
3 мин за четене

               „НЛО над японската АЕЦ Фукушима! Не едно, а цяла флотилия. В интернет пространството набира популярност клип, на който може да се види точно това, предаде КРОСС.

               Видеото е заснето на 26 март, по времето когато ядрената криза в японската централа вече е тема номер едно в световните медии.

                На кадрите се вижда формация от бели блестящи сферични обекти, които „танцуват” на фона на синьото небе.

                Първоначално те са подредени в права линия, след което строят им се разпръсква, за да се събере отново.”

                                                                         Из „Актуално.ком”, новините- на минутата

 

                Ойл и Ейл кръжаха над АЕЦ Фукушима, видимо притеснено. Нима идваше краят на Големия Експеримент – краят на смисъла на живота на толкова поколения учени от планетата Пейл?! Щом, след силно земетресение, радиацията от ядрена централа, разположена на територията на най-надеждните земляни, не можеше да бъде овладяна, то какво оставаше за останалите, които се намираха във владенията на хора, съвсем различни от японците, трудно решаващи се да направят нещо за едните си чест и достойнство?! Тези въпроси не даваха мира на извънземните. Трябваше нещо да се направи и то по-бързо…

            -Ще се наложи да помогнем на повече млади земляни скоростно да осъзнаят някои истини. Дано да случим на правилните – изказа на глас, с нажежен тембър, мислите си Ейл, макар че не беше необходимо, защото съпланетникът му вече ги беше доловил.

            -Доста нови гении трябват на земята. Прав си, Ейл – притеснено разтърка пространството между антените си Ойл.

            -Предстои да определим кои ще бъдат избраните. Предай на нашите от Пейл да изпратят специалисти по осъзнаване и бърз напредък и престани да си хабиш напразно енергията! – непривично грубо Ейл изкомандва спътника си, но ситуацията беше извънредна и това странно поведение не направи впечатление на Ойл, който веднага заработи по неотложната задача.

                                                                             Следва продължение

 

© Росица Танчева Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Специалисти по осъзнаване!Дай Боже повече
  • Вилдан и Маги, благодаря!
  • точно...животът си е един експеримент...
    чудесно пишеш, Роси...сърдечен поздрав за теб..
  • И аз прочетох с интерес! Поздрав, Роси!
  • Ивон, Борис, Водолея, Ангел, Петя и Николина, все още не зная какво ще излезе от започнатото от мен, но ви благодаря за интереса и подкрепата.
  • ах,за малко да пропусна
    "-Доста нови гении трябват на земята." актуално и много добре изразено Поздрав,Росе
  • Нов роман ли започва? Браво ти!
    Като знам таланта ти и обширните ти познания, предчувствувам интересните моменти тук!
  • Ами, желая ви успех! Дано успеете.
  • Определено ни трябват "специалисти по осъзнаване и бърз напредък "
    Дано пък вземат наистина да ни изпратят!
  • Радиацията, за разлика от гръмките обещания... прониква скрито, но пораженията също са тежки!
  • Готин разказ!Харесах, Роси!
  • Огнян, Ангел и Силви, благодаря за поздравленията! Ангел, бих ли могла да ви питам по някои въпроси от областта на астрономията, физиката и други, които евентуално ще възникнат по време на писането? Във всички случаи - ще продължавам смело. Ако падам, да е с главата надолу!
  • Какво сте имали предвид, когато сте започнали да пишете "Пред риск" е ясно, което само по себе си е похвално, при това и съвсем актуално.
    Иначе обаче стои въпросът със самия разказ. Да оставим, че темеата за извънземните вече напуска сферата на фантастиката, но подобни сюжети изискват много високи и то специфични познания, без които написаното ще бъде като недоносче с редица сериозни пропуски и грешки от различно естество - нещо, което определено личи от първия, макар и твърде кратък откъс. Мисля, че не би било излишно, преди да продължите, сериозно да помислите по този въпрос или най-малко да се консултирате с хора, които биха могли, макар и до някъде, да ви помогнат да компенсирате наличния в момента вакуум.
    Що се отнася до самия повод - още веднъж: Поздравления!
  • Чудесен полет на фантазията над реалността!
    Поздравления, Росица!
  • Плами, Руми, Илко, Иван и Веска, благодаря ви! Темата наистина е благодатна и може да се разработи много интересно, което ще се опитам да направя в следващите седмици.
  • Поздрави за избора на темата и начина на интерпретиране!
  • Кои ли са избраните?
Предложения
: ??:??