24.04.2018 г., 17:56 ч.

Преглед на печата 

  Проза » Хумористична
504 2 9
2 мин за четене

 

     Сутрин е! Чета си вестника – да видя къде съм и защо съм!

    Я-я-я, Кейтчето родила! Трето! И Уилям я държал за ръката! Горкият човек! Сигурно много се е мъчил! Като има кой да ги издържа, ще се размножават! Голяма радост за великите британците – бели, черни и доста мургави! Да са живи и здрави да работят – още едни велик британец се роди – пети по ред за трона! Може и да не седне на трона, но издръжката е сигурна! Да не се притесняваме за бъдещето му! В България да имаш три деца е голямо изпитание! Памперси, скъпи колички, скъпа храна…Земеделското министерство направило проучване – повечето вносни храни, особено детските пюрета, у нас били доста по-скъпи и с по-лошо качество.  Ами нали трябва да изчезнем…Грижат се хората!

    Кметицата Иванчева я оставили зад решетките! Браво на спецпрокуратурата! Край, преборихме корупцията! И колко нахална – да взема пари в центъра на София! И подкупът го уговаряли в някакъв мол! Не можа ли да се завре в някое тайно място, ама не – в центъра! Нахалница! Така ѝ се пада на корумпираната! Цял кашон с пари! Да бяха ѝ сложили и един кашон с цигари в багажника, щяхме да преборим и контрабандата! Много се била разраснала напоследък. Е, сега можем да я затворим спецпрокуратурата – корупцията е преборена! Обаче Премиерът каза, че имало още много врагове и трябвало бързо да се действа!

     Някаква Ева Майдел организирала българско хоро в центъра на Брюксел! Вторият човек я бил пратил в Европарламента като манекенка и кръстница на малката му дъщеря да защитава българските интереси. Казва, че била българка и пазела традициите! Обаче много обичала Европа и побързала да вземе европейски ерген, за да запази българите от изчезване! Дано научи децата си поне на една-две български думи!  

    Курс към Западните Балкани поел Премиерът! Щял да ги тласка към европейската перспектива! Толкова загрижен за тяхното бъдеще пропусна нашето! Но, това са разни геостратегически работи, дето ние обикновените хора не ги разбираме много! България била първа в ЕС по дял на хората, които живеят при тежки материални условия. Обаче процентът намалявал! Ако присъединим Западните Балкани пред нас се откривали големи икономически изгоди! Ако ги доживеем обаче!

    А, ето ме и мен, тоест за мен се отнася! Парното и токът щели да поскъпнат! Ами те нали поскъпнаха вече? А, то било преди няколко месеца! Пак било време! На депутатите пак ще им вдигат заплатите! Ами така е, работят хората и на една заплата е трудно! Иначе и те ще вземат да протестират по улиците за вдигане на заплатите! И като ги види Премиерът, направо ще ги съжали и веднага ще им обещае да им даде, ей така, от него си! Добър човек!

    И накрая – Левски и ЦСКА! Я Левски, я ЦСКА! И най-вече Лудогорец! Най-успешният български футболен клуб! Мандатът е четири-пет годишен! После пак! Е, слагат по някой българин за цвят!

    Да започвам кръстословицата, че нещо много ми стана, от четене полза няма! После пак ще си прочета за Винету, белким ми светне!

© Елка Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако знаеш как го прочетох (хи-хи!😃) - поглед на пчелата!!! Ама то се натамани само и съзнанието ми послушно го прие. Че не е ли така? Не си ли и ти една българска пчеличка, която се стреми към сладък живот и работи неуморно, а после виж че я открили на входа на кошера опънала крачета ( кошерът е я България, я, ако е по-голям и на няколко етажа олицетворение на Европейския съюз). Уф, май се правя на главен редактор на печатно издание, трудно ми е да прикривам степента ( разбирай айкюто ми) на умност!😃❤️😘
    Ели, чудесно си го написала! Умницата си ти, аз само се правя на такава!❤️
  • Благодаря, Костадин! Скъпа Мери, трогната съм от коментара ти! Благодаря ти и бъди щастлива!
  • Ели, с такова удоволствие прочетох твоя преглед. Много точно око имаш! За езика да не говорим. Важното е какво се вижда зад думите - ако можеш да го разбереш. Иначе като горкият ти дядо Йоцо всички ще седим в разнебитенита ни чакалня и ще чакаме пришествието на евроблагини!
  • Много ми хареса, но защо ли така ме стегна гърлото?Браво Елка,поздрав.
  • Благодаря за коментара, Георги! Ще се възползвам от поканата за посещение! Поздрави!
  • Добър коментар!
    Позволявам си да те поканя на друг - genekinfoblog.wordpress.com
  • Много благодаря за коментарите, Младене и Елена! Не знам дали пингвините ще искат да се заселят тук - много ще им е горещо. Понеже земята ни е златна (дори в буквалния смисъл) нищо чудно някой друг народ да ѝ е хвърлил око! Но ние сме оцелели хиляди години като народ и аз вярвам, че ще се възродим! "Българин" означава издигнат, възвишен!
  • Просто великолепен "Преглед на печата"! Поздравление, Елка! Хващате направо бика за рогата. Те - българите са наистина с намаляващ процент по отношение на живеещите при най-тежки условия. И как няма да е намаляващ, като намялява нацията - не с дни, а с часове Няма хора - няма проблеми! Това още диктаторите са го казвали. А че се грижат да ни стопят - грижат се! И то се грижат по научно разработена програма. Май напоследък не е необходимо и да е научно разработена. Дори и програма не е нужна вече. А за кметицата-арестант - "покрай сухото гори и суровото". Лошото е, че у нас сухото не гори, а само суровото. Работим по други физични закони. Нека се играят български хорА в центъра на Брюксел. Ако трябва и в Антарктида да има български хора. Там вярно само пингвините ще ги играят. Мисля, че е крайно време България да бъде заселена с пингвини, та поне демографски да се съвземе.
  • Тъжно и трагично. Както върви накрая българите ще свършим като индианците, но не като измисленият Винету, а като истинските. Хареса ми, много!
Предложения
: ??:??