28.03.2008 г., 22:44 ч.

Препоръки за пътуване с автобус през лятото 

  Проза » Хумористична
1238 0 4
2 мин за четене

 

    Препоръки за пътуване с автобус през лятото

 

 

   За предпочитане е по-светло облекло. Така, ако не сте сигурни, че няма да ви забележат, то всяко допиране до случайни повърхности, не толкова добре почистени, личи върху дрехата и неволно привлича различни погледи... Още по-добре, ако имате малка пъпчица, може да бъде на една педя от коляното нагоре, например... Разчесването й осигурява появата на петно с неясна форма и червеникав нюанс... Не е необходимо дори да попадате на човек с тренирано око, който забелязва и пренебрежимо незначителните несъвършенства... Може да предизвикате у някой появата на майчинска загриженост... И остава да се надявате, той да не е от най-досадните...

  Естествено, че не може да се предвиди дали сте взели всички необходими вещи и резервни материали. Това ще установявате тепърва по време на пътуването! Но не забравяйте да си повтаряте мисълта на великия Уейн Дайър: "Никой не е в състояние да предизвика в теб гняв или стрес. Само ти можеш да го сториш, чрез начина, по който възприемаш света." Бъдете сигурни, че е гарантирана появата на  изпитания, с които да проверите истинността на подобно твърдение! Настанявате се в автобуса. Някой вече е заел мястото, отбелязано на вашия билет. Няма да правите проблем от това... Може да се настаните до майката с 4-годишното дете, надявайки се то да спи в скута й... О, вече почувствахте охлаждане... Няма нищо - детенцето ви поля с водичка от шишето си... Веднага си представете, че можеше да е кафето на майката... Но тя е свикнала набързо да го изпива, за да има готовност за светкавични реакции при нужда! Е, баничката, която предстои да хапне, не изглежда от най-здравословните... Малко е мазничка. Бъдете нащрек, макар че не всяка разпръсната коричка веднага залепва за дрехата! Може да реагирате своевременно и да се подсигурите със салфетка... И да се надявате мазните остатъци да не попиват бързо в материята...  Ама детенцето е мило и любопитно - проверява дали са закопчани всичките ви копчета и какво има в дупките на носа ви... Не го вземайте толкова навътре, все пак - още една възможност да си изпробвате здравината на нервите... И ако не работи климатикът, направо си кажете: "Къде другаде ще мога да ползвам безплатна сауна?!" Изпотяването е малко неудобство... Представата, че там, където отивате ще има подходяща вода за освежаващ душ, действа съвсем успокояващо! Някой може да похърква на съседна седалка. Е, може да не е чак толкова зловещо. Вие се опитвайте да си тананикате любима мелодия... (Наум, май ще е по-добре. Не е необходимо останалите да се изказват за музикалните ви качества...) Остава да ви пожелая: "Приятно пътуване!"

  ... Щях да забравя... Добре е да бъдете с най-новите си обувки. Има вероятност да ви поубият, но вие сигурно сте си сложили старите сандалки в багажа. И да сте ги забравили, няма страшно... Какво са няколко пришки в сравнение с усещането, че пътувате и попадате на приказни места! И се срещате с интересни хора!                                                                                   

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??