8.03.2020 г., 8:29 ч.

Пресни баби 

  Проза » Хумористична
522 4 17
1 мин за четене

За 8 март все забравяме бабите, а те са главните хора на света, както казва дядо Щукар от "Разораната целина".

Та поднасям две случки от съботата - истински, свидетел бях.

 

Излизам от поликлиниката. Отпред се носят три баби. По-стари и от мен даже. Толкова древни…

Разговарят. Добре, че ги чух, иначе надали бих повярвал.

Едната вика:

- Болят ме колената…

Другата й обяснява:

- Ми като няма кой да ти ги вдига вечер…

Жизнени баби…

хххх

На пазара продава сироп баба Ана – 84-годишна. Идва при нея баба Тона, която пък е на 96. Идва е само глагол, а бабата по-скоро се претъркулва – толкова е сочна и с идеална форма, почти валчеста.

- Оооох, Ано, кой ще ме гледа като остарея… - привично се вайка тя.

Баба Ана даже не се обръща, а казва:

- Ма ти за къде си се разбързала? Има време дотогава…

 

Накрая - една мисъл, намерена в "късметче". Цитирам по памет: "За разлика от хората, жените малко знаят, но всичко разбират"...

 

Дали да се крия до утре?

Честит 8 март, дами!

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Надявам се вече не се криеш,... мислите не стоят в късметчета Изречението започва така: "За щастие на хората...". Е, знаещи има, но колко са разбиращите
  • Благосдаря, Ангелче, Петя!
  • Интересно поднесено!
  • Благодаря, Елке!
    Но защо - дори? Те са първите, първичните и първенците...
  • Честит празник на всички мацки, сладкишчета, съкровища и т.н. Дори и на бабите!
  • А, рейтингът е винаги до тавана.
    А стоката си е дефицитна - пази се в спецхранилище.
  • И рейтингът...Нали?
  • По законите на пазарната демокрация - при търсене цената ми се вдига. И не само...
  • Търсим те дяд...Сенсей!
  • Благодаря, баб...ъъъ, осмомартенски мацки!
    Благодаря, Лидия, Надя, Денице, Мариана, Латинке, Ирина!
    Благодаря, Младене!
    Много ви интересува къде се крия... Търсите ли ме? Даже днес?
  • Поне тук няма баби, Георги, а само мацки!...Дори аз, щом всичко разбирам, ..освен метафорите!
  • Благодаря!
  • Хахах 🤣🤣
  • Благодаря за усмивката, сенсей! Къде ще се скриеш - от тази кожа, в другата?
  • Благодаря, Георги! За разлика от хората, жените са цветята на земята. Пазете ги!
  • Да са живи и здрави, дори и бабите на днешния празничен ден! И ти да си жив и здрав, Георги, за да свидетелстваш за още много баби по света!

    "За разлика от хората, жените малко знаят, но всичко разбират"...

    Те това направо ме разби!!! Поздравление!
Предложения
: ??:??