19.11.2021 г., 10:58 ч.

През рамо 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
372 2 7
1 мин за четене

В Мисури обявили за пръв път като Кралица на абитуриентския бал момче. Захария Уилмор – Кралица на бала…

Нормален педал – даже не е  минавал през лекарски намеси.

И ставащото е полезно за останалия свят. Намаляват мъжете в САЩ.

Друг въпрос е доколко са мъже…

хххх

Точно наблюдение за феминистките: опитват се да станат второкачествени мъже, защото не умеят да бъдат първокачествени жени…

хххх

Имам приятел – учител в голямо село. Циганско.

При тях зараза и съответно карантина няма. Камо ли дистанционно обучение.

-     Как да ги пуснем? – обяснява ми – Та едва сме ги събрали септември, после къде ще ги търсим?

хххх

Много зает. Подготвя изпити за ученици самостоятелна подготовка. Изпити за първи и втори клас. Учениците – над 40-годишни

По два, по три изпита годишно – и скоро ще имат шофьорска книжка.

Връх на образованието – поне да изписват „овца“ като „уфсъ“.

Барем това.

За да управляват бъдещето на държавата с гласа си на граждани и избиратели…

хххх

Дебати дебати…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Как да ходят на училище, като са на просия в София!
  • Благодаря, Красе!
  • ама и ти .."Как да ги пуснем... едва сме ги събрали"
  • Благодаря, Надя, Пепи, Зигфрид!
  • “Много зает. Подготвя изпити за ученици самостоятелна подготовка. Изпити за първи и втори клас. Учениците – над 40-годишни” 😅😅😅
  • А децата ще кръщават с имена, които стават и за двата пола: Ник, Боби, Алекс, като станат пълнолетни да не си сменят името, а само да отметнат пола си. Нали сами щели да си го определят.

    Феминизмът няма нищо общо с мъжкараните. Това е движение за равноправие между половете, обаче нещо с половете се объркало в мозъците на някои.
  • Прост народ лесно се управлява! Само през последните 15 г. са закрити над 800 училища. И нито жените са жени, нито мъжете - мъже. Чест слава за изключенията. Не важно да сме народ, а електорат.
Предложения
: ??:??