25.07.2020 г., 21:38 ч.

Принципен ли е Радев? 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
723 9 7
1 мин за четене

Президентът отново слезе на площада като Харун ал-Рашид, дегизиран като въплъщение на честността и загрижеността за своя народ. Той зове за сваляне на кабинета, за нова конституция и предсрочни и честни парламентарни избори. "Мутри вън!" и наказание за виновниците - настоящото правителство на България. Но ние добре помним, че ново вино не се налива в стари мехове. Така ни учи нашият Господ Иисус Христос. А това значи, че освен мутрите от политическата сцена трябва да слезе цялата върхушка на социалистическата партия. Няма как да построим нова сграда на справедливостта и светлото бъдеще на нацията, без да срутим до основи старата. А основите са комунистическата номенклатура, която се е инфилтрирала абсолютно навсякъде в нашия обществен живот. Без да бъдат махнати от високите им постове съответните господа-другари, нищо хубаво не ни чака. Първо трябва да се разчистят авгиевите обори и тогава да се строи начисто, г-н Президент. Мутри вън, но вън и цялата БСП-номенклатура и щабовете от бившо-настоящи агенти. Аз също съм за такава революция, но като ще е гарга да е рошава. А вие искате на всяка цена да запазите своите. Мъдрият помни, че който пали огън трябва да внимава да не изгори в пожара, защото покрай сухото гори и суровото!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "ново вино не се налива в стари мехове"
    Така е, но и новите мехове (новите депутати в парламента), за кратко време, се оказаха некачествени...
    Но "дълбоката причина за уродливостта", както е написала в ком. поле Анабел, "еатеизмът".

    Хубава вечер!
  • Много точно сте описали..., това не е честност и загриженост - това злорадство и отмъщение...
  • Аз лично не виждам принципна разлика между Радев и Борисов. Като сиамски близнаци са. И двамата погазват закони и конституция. И двамата са пълни нарциси решили, че са център на вселената. Мога да добавя и плиткоумната Корнелия. Проблемът е, че целият кош с политически риби е с вмирисани глави. И миришат еднакво. А техният електорат е съставен от нормални, трудолюбиви и много доверчиви хора, които политическата класа дои, манипулира и противопоставя. Аз съм песимист и не виждам скоро изход от тая ситуация. Животът ми вече отминава, а нищо не се променя. Точно обратното - става по зле.
  • Абсолютно си прав, Младене! Комунягите потриват ръце и чакат на готово да вземат властта! Те са готованковци от край време! Но този път май няма да облажат! Чудя се защо още не е забранена тяхната партия и тази на Ахмед Доган!
  • Да, едно прочистване е необходимо! Крайно време е да дойдат честни и почтени хора, кадърни и можещи! Поздравления за позицията!
  • Поздравления за ясно изразената гражданска позиция, Младене! В голяма степен я споделям, особено за номенклатурата, която изроди социализма, натрупа капитали на гърба на народа и организира преврата за смяната на системата с капиталистическа, защото това беше в неин интерес....
    Но дълбоката причина за уродливостта и на двете системи според мен е атеизмът...
  • Обективно, безпристрастно и мъдро!
    Поздравления за написаното от теб, Младен!
Предложения
: ??:??