18.10.2018 г., 8:36 ч.

Присъствие в отсъствието 

  Проза » Писма, Други
785 5 6
2 мин за четене

Върти се. Бушува. И се размества.
Достигат ме пръски, въздухът тежи от свежест.
Ще вникна в твоя ход. Ще бъда твоя първа представа. Мираж. И желание за притежание.
Ще се превърна в твоя диагноза. Лудост. И въздух.

Проблемът е, че не ме познаваш...


Даваш. Но трябва и някой да приема.
Прекаляваш. И нишката се къса.
Примката се превръща в бумеранг на интереса.
В ответна посока. И спира там. Не се връща.


Там някъде на ръба на скалата. На крачката от прекратяване на живота. И на хубавото продължение. Стоя изправен и вдишвам. Насищам се. И го разпределям по каналите на всички онези малки животи, които живеят в мен. И по онези, които все още не съм започнал. Събирам багажа си. И не пак. А отново крача с уверена крачка към реалното битие. Те се взират в очите ми. Очите ми, които отвръщат с непоколебимост. Въпреки че с тях наблюдават всички онези, които все още не са се запознали с теб. Или по-скоро... все още не си пожелала да опознаеш. А как?! Беше ме попитала една жена, която дълго заявяваше, че аз съм Мъжът за нея. Че аз съм Той. Един от онези започна да се смее. Той е най-големият от братята. Именно той не вярва на думите и им се присмива в мълчание.
Издишвам. Да, усещам ръцете си. Така не са били отпуснати от години. Една от жените в живота ми се плашеше от силата, с която почти не пробивам кожата си. Страхуваше се да ме гледа как се мъча в недоизказаното. Стряскаше се от бялото по кокалчетата ми. А я предупредих – "Там не живее един. Много са. И са различни.". Като за първи път тръгна към мен. Девственица в любовта. Аз не съм правилният човек, аз не съм правилният учител...
Глътка въздух. И поглед надолу. В обувките. Доколко е потъпкано вече отреденото? Дните от 12 до 12 се изнизват. Часовникът продължава с тормоза си да отрежда. Ограничава. Напомня. Смея се с глас. Някой от другите мълчи по ъглите. Заблуда за околния. Илюзия за мислещия. И само предположение за досетливия...
Всичко се превърта. От началото до края. Трима чакат своята надежда. Двама вече се издигат. Душата ми, събрала хиляди по-малки такива. Дава шанс. Със своя ход. И крачка. Две паралелности. В които заблуждавам. Протягат се към мен ръце. Прибират се отсечени. Заблудени. Наранени. Понечили към подарък, а всъщност към острие...
Отварям очи. Всичко продължава в тихия си зов. Нежни длани ме докосват. Нечие сърце ми разкрива ритъма си. Коси достигат до мен. Ароматът им се разлива. Вдишвам. А именно тези очи останаха в общото опознаване. Сега ме гледат дори с повече любов. Казват ми, че ме обичат. Те са толкова красиви. А целувката е така нежна и чувствена... така дълбока и мека...
Ще се усмихвам до следващото 12.

 

 

© А.Д. Всички права запазени

Със стоте ще те нараня. И с всички тях ще те желая...
https://www.youtube.com/watch?v=mRtY6lnG55U

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви, Стойчо и Киро!
  • Определното кратката ти проза повече ме грабва. Че е богат от към метафори и значение текстът, богат е. Още повече ми направи впечатление ритъмът му обаче - кратките изречения и фрагменти определно са интересен елемент.
    Единствено малко ми се изгуби нишката на смисъла на реда където пишеш ''с която почти пробивам кожата си.'' Знам какво имаш предвид, но сякъш цялото изречение би могло с малко реструктуриране да се подобри - хем от към изказ хем от към ритъм.
  • Много изтънчена елегантност на изказа.Лирична проза, която увлича читателя в изживяването на Лирическия, но ще има ли продължение? Защото остава у мен чувството за продължение.
  • Благодаря Ви, Илияна и Таня! Поздрави
  • Харесах!
  • Както винаги- отдава ти се този вид проза. Талант си! Поздрави!
Предложения
: ??:??