15.05.2018 г., 0:10 ч.  

Лъжата, сама за себе си! (Огледало!) 

  Проза » Разкази, Други
1017 2 4
1 мин за четене

 Кой каза, че на лъжата краката са къси?

 Нейните започваха почти от красивата ѝ, лебедова шия, точно там където преглъщаше всяка лъжа, след като бе  изречена.

 Очите ѝ леко се присвиваха, а ъгълчето на красивите ѝ устни леко, ехидно се повдигаше всеки път, когато в душата ѝ се зараждаше нова лъжа.

 Тя смяташе това за красиво, както всъщност мислеше и сама за себе си (няма какво да се лъжем ).

 Лъжеше още от малка. Родителите си, за това къде ходи, какво прави, с кого е.. 

 Когато се омъжи започна да лъже и съпруга си, че няма любовник, а любовника, че няма съпруг. Наричаше го лавиране.

 Лъжеше и приятелите си. Постепенно лъгането ѝ се превърна в патология. Лъжеше всички, просто така, за спорта. 

 Може би само, това че се мислеше за красива донякъде не беше лъжа, освен ако не си направите труда да вникнете в сама ѝ същност...на лъжа!

 Самозалъгваше и себе си, докато един ден случайно или не, стоейки пред огледалото ( тя обичаше да се съзерцава) не забеляза, че нещо у нея се бе променило.

 ТЯ - голямата красавица, с дълги бедра, която бе свикнала да се вижда, като приказна фея, сякаш се гледаше в криво огледало. Беше грротеска. Най-грозно и разкривено създание.?

 Уплаши се сама от себе си! Прииска й се да избяга, но внезапно осъзна, че всички лъжи и измами на света не биха й помогнали да се скрие от себе си.

 Това бе тя - лъжата! Жалко краката ѝ вече не бяха тъй дълги и тя не бе тъй красива.

Видяла се в цял ръст сама съжали себе си!

 

© Кат Кат Всички права запазени

Извинете, поне четири пъти сменах заглавието и подобавях нещо, но то е защото пиша без чернови и на малък вкран.

 Благодаря ви за вниманието!

Не е лъжа;))))

Произведението е участник в конкурса:

На лъжата краката са къси »

6 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубав смислен разказ.
  • Блгодаря на прочелите на харесалите повече * За първи път правя опит да пиша проза, затова благодаря ви отново
    Плевел(Цвете) , май е доста иносказателно, но аз харесвам да е по-различно, в рамки..)
  • Много харесах и гласувах за теб!
  • Хареса ми, съсредоточено е и точно по темата. Поздрави 🌸!
Предложения
: ??:??