15.01.2013 г., 17:53 ч.

Разковани дъски 20 и 21 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1034 0 10
8 мин за четене

Календарът на маите прилича повече на Коледна баница с късмети, отколкото на уред за предсказване на Апокалипсис. Мисля, че просто са изпаднали в ужас, защото им е свършила маята...
 

Вече не гледам на кафе. Не, че не мога, то просто свърши. 

 

Ако Бог е на твоя страна, друга не Ти трябва. 

 

Интересно, че никоя жена не иска и да чуе за спомените на Кънчо: "Когато бях малък..."

  

Понякога си мисля, че думата "пари" не е съществително. 

 

Да пушиш или не? Не туй е въпросът, а къде?
Поздрав за приятелите ми пушачи.



От десет години с моя вътрешен глас сме скарани. Изобщо не си говорим, само се ругаем наум. 

 

Ако имах малко повече ум в главата си, щях незабавно да я заменя с друга!

 

Опитах се да гледам на боб. Не бях го сварил достатъчно, затова просто го изядох.

 

Въртящ се механизъм ЗЕМЯ, клас А А с отложен край.

 

Ще помоля майките и бащите на деца-индиго да не вадят повече от едно-две копия. 

 

Пернишка версия на прословутия парфюм - "Панел № 5 ".

 

Това, че никога не си позволявам да се изям от яд, е малък принос в борбата ми с канибализма.  

 

Онзи, който цял живот е стоял на тръни, е наполовина готов за йога. 

 

Скаран съм с алкохола, но доста хора искат да ни сдобрят.

 

Простете, но така ми се привидя: омбЛудсман... 

 

Непостоянство, твойто име е... кола!  

 

За разлика от Биг брадър, ако имаше Дрънк брадър, на финала не просто щеше да остане само един, но и нямаше да може да стане сам.  

 

Ако се хващаш на всяка въдица, ще се превърнеш не просто
в шаран, а в шаран-изпитател.  

 

Между простия човек и наглия разликата е не само в настойчивостта, но и във упоритостта, с която тъп въпрос се преповтаря до отказ.  

 

Всичко, от което се нуждаем, е Любов. Любов към парите.
Подпис: Неизвестен Финансов министър.  

 

Преди края на Света се наблюдава един проклетников период... 

 

Не намирам нищо цинично в думата "вълш ебница" независимо от случайно ударения интервал.  

 

Не ми отнемайте конституционното право да пиша глупости и да се излагам. Може би съм прекалено тъп, за да го осъзная, или прекалено умен, за да го скрия.  

 

Стойде далече от края на Света и ще останете живи!  

 

Доброто е извор, от който трябва да пиеш всеки ден. Спреш ли - умираш от жажда. 

 

Ако времето лекува, то защо лудите стават все повече?  

 

Ако всички хора са братя, то жените им какви ни се падат? 

 

Моля Ви, правете разлика между мИстика и мАстика!

 

Любов е, когато всичко, което ТИ се случва, прилича на любимата Ти книга и на любимия Ти филм. Книгата сама добавя още страници, а филмът никога не свършва.  

 

По-добре във водовъртеж, отколкото в омагьосан кръг...

 

Крайно време е, да направим пред Софийския университет Алея на СлОвата. Защото славата е измамна и преходна, но словата остават. А ако нашите, както и тези на предците ни, бъдат забравени, то тази алея ще се превърне в път, който води към никъде...

  

Ако трябва да нарисувам нов герб на България, щях да изобразя изпосталяло магаре пред празна и пробита торба...  

 

Жъна успехи с косата. Подпис: Смъртта.  

 

Освен че  по Коледа стават чудеса, има и чудеса, които изобщо не стават.  

 

За нищо на Света не пропускайте края му! 


Вече се наблюдават първите последици от глобалното затопляне. Има признаци на глобално изпушване.

Печатна грешка: теориите за Края на Света станаха вече истЕрически...

 

Кирето, 20.12.2012, Бургас

 

 

 

 

След референдума:
Пусть всегда будет солнце! Ядерное.

 (Писал съм това преди, но ето,че стана актуално)

 

И аз като циганите - радвам се на метал и жици.

 

Мисля, че в Несебър се събра достатъчно материал за написване на нов том на "ДЮН"

 

2013-та - Година на змията! Знаех си, че това е нелепа шега, изречена от някой заврян зет!

 

Най-щастливи от идването на Новата година са тримата руснаци от шестчленния екипаж на Международната космическа станция, защото са посрещали 2013-та цели 15 пъти. Добре, че има още двама американци и един канадец, та някой по-трезвен да е документирал събитието.

 

Преживяхме края на Света, та края на парите след празниците ли няма да преживеем!

 

Нямаше ли начин, вместо Година на змията, 2013-та да е година на сувенирите от змийска кожа?

 

Мисля, че трябва да я преименуват на ПРЕЕ БТВ

 

 

На държавата ù е по-лесно да вземе на босия цървулите, отколкото да свали кецовете на мечката, дето я гази.

 

Правосъдие е, когато пуснатият на свобода мафиот, виновен за десетки грабежи, убийства и други тежки престъпления, умира в дома си от задушаване с костилка от кайсия.

 

Недей да виниш тъпана за това, че непрекъснато се бие в гърдите.

 

На път сме да се превърнем в адамити - скоро ще оголеем и обосеем съвсем.

 

Харесвам хубава, тиха и спокойна музика...нтка.

 

Не можеш да излезеш наглава с оня, който, поради невежеството си, не я използва.

 

На руското държавно първенство по надпиване финалистът така и не дойде в съзнание, за да даде изявление. Затова даде само кръвна проба.

 

Мисля, че Любовта на мъжа минава през стомаха само в случай на неизбежна самоотбрана.

 

Венчалната халка също е вид омагьосан кръг.

 

Жените, които си знаят цената, обикновено са инвестиционен проект за милионери.

Правителството упорито работи  по  програма за присаждане на финансови задължения върху гърба на всеки български гражданин.

 

Парите са като пирани в реките от злато. Колкото са повече, толкова по-бързо ти изяждат главата.

 

Помогнете ми да смъкна няколко кила. Злато.

 

От хората, които непрекъснато си намират оправдание, биха излезли чудесни адвокати.

 

Трудно е да дадеш на една жена право на последна дума. Само на една.

 

Избори до дупка. До последната на кавала...

 

Моля, гората от проблеми, пред които съм изправен, да бъде включена в горския фонд, предназначен за изсичане!

 

В наши дни се извършва зверско пренаКисване на българската история.

 

Новият български филм - "Кадилачените обувки на незнайния владика".

 

Не си го изкарвайте на мен. В крайна сметка аз си имам.

 

Първостепенна задача пред българския национален отбор по вдигане на наздравици е запазването на равновесие до финала.

 

Не само че не го слуша главата, но и му изневерява.

 

Не знам, ако вкарат някой негър в черен списък, това обида ли е, или комплимент?

 

Бих се чувствал дяволски добре в Райската градина!

 

Положението след празниците стана нетърпимо, затова сложих парола за отваряне на хладилника.

 

Готварската версия - "Диагностика на ка/ва/рмата".

 

От италианските думи най-много харесвам "ЛАМБОРГИНИ".

 

Винаги съществува вероятност  Човек да се ожени неправилно...

 

Мечтата е интелигентната сестра на самозаблудата...

 

Тя имаше (изна)силен характер.

 

Това, че Ева е дала забранения плод на друг човек, е първият в историята случай на изнасяне на класифицирана информация.

 

Основен принцип в математическо помагало за митничари: Всичко се свежда до събиране и умножаване...

 

Все повече българи си говорят сами. И по-лошото е, че не се вслушват в онова, което си казват...

 

Да не умееш да се наслаждаваш на Живота, това е все едно, да имаш диабет на духа...

 

Да обявим омазването с кал за лечебен процес. Така няма да се поболяваме, когато ни опръскват незаслужено.

 

Не знам дали сме на прав път, или на прав участък от пътя...

 

Новият сензационен хит на Браян Адамс, написан спонтанно в ортопедията - "Ядосвал ли си някога жена"...

 

Съвременните млади жени избягват умишлено непАрИчното зачатие.

 

Не се дръжте естествено - обществото ще ви сметне за луди!

 

Борбата за кокала се води до кожа и кости!

 

Кирето, 15.01.2013г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добре ти похлопват дъските, на път са, музиката им да стане хит.
  • Ивон,
    знам,че си ценителка на изтънчената дивотийка! Сполай ти!

    Оксимороне,
    една усмивка и едно НАЗДРАВЕ и за теб!

    Токсин,
    достатъчно съм изпушил, за да ми трябват и цигари. Виж - Приятели, винаги са ми нужни! Двете с Жанет, сте най-веселите хаймани на Света!
    Поздравче!
  • поздрав от приятелите ти - пушачи!
  • Малеее, то бива, бива, ама... разбиваш ме всеки път
    ( от смях, де )Този път с двойна доза
    Поздравченценца :P
  • !!!
  • Готини са!

  • Сисидарче,
    Господ здраве да Ти дава! Къде ги намираш тез деца-индиго - по книжарниците ли? Харесвам всякакви музикантки, стига да не ми тананикат Менделсон, че тоя съм го обявил за общодържавно издирване

    Дани,
    дръж се, покривът още не е протекъл!

    Лина, Ивон, ще има още, стягайте резервните усмивки, че тези ще се прокъсат бързичко.
  • Пак разтропа дъските
  • Страхотни са, Кире!
  • Аааааа, този път съм първа!!!
    Кире, уникален си! Дете-индиго, такова.....

    А музикантката, честно ли я харесваш тиха и спокойна?
Предложения
: ??:??