25.10.2013 г., 21:23 ч.

Разковани дъски - 41 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1324 0 10
3 мин за четене

 

Съществува поверие сред синоптиците, че ако вятър те вее на бял кон, времето ще бъде ветровито.

 

 

Еманципация: Вече е по-вероятно да срещнеш Баталната Жена...

 

 

След години, народните приказки за България ще започват така:
"Имало едно ПЛЕМЕ..."

 

 

Като се замисля, май хората, които останаха без телевизия след стартирането на Шизофризацията, имат най-голям шанс да съхранят своя здрав разум.

 

 

Докато търсеше себе си разбра, че никакъв го няма...

 

 

Любовен триъгълник: Между Гад и Рай...

 

 

Не можеш да вярваш на хора, които обичат непрекъснато да се самозалъгват...

 

 

СЪОБЩЕНИЕ:
 Във връзка с преминаване към зимното часово време, политиците обещават да върнат всички народни часовници с един час отзад.

 

 

Мисля си днес, че е по-добре да те запомнят с лошо, отколкото да забравят доброто, което си сторил...

 

 

Асоциацията на билкарите е упълномощена да заяви, че чаят "ЛАЙКа", няма нищо общо с фейсбук.

 

 

Моето мото: Вярна и Надеждна Любов...

 

 

На рождения си ден осъденият доживот нервно подскачаше при всеки поздрав "Да илядиш!"...

 

 

Целият Свят беше в краката му. Дълго се любува на гледката и накрая, опиянен от усещането, прибра глобуса в шкафа...

 

 

Стъпваше винаги на пръсти, но въпреки това вдигаше ужасен шум, защото не бяха негови...

 

 

Още от сутринта не мога да се отърва от неприятната миризма на пари... 

 

 

Млада, красива, интелигентна и в много лошо настроение, желае някой да ù изтрие сълзите. Под душа...

 

 

Когато човек общува с идиоти, започва да се съмнява в себе си. Ако започне да контактува само с умни хора, съмненията изчезват, но се появяват угризения...

 

 

Най-голяма концентрация на българи-юнаци се наблюдава при масови спортни мероприятия.

 

 

Когато политик отказва да прави секс с жена си, той заявява, че замразява членството си в нея...

 

 

Откакто намери себе си, започна да го измъчва мисълта как да избяга...

 

 

Ковьорчето е кавър версия на килима.

 

 

Дето я намерихме тази чистачка за входа, се оказа опасна жена - тази сутрин очистила и стълбището, и домоуправителя...

 

 

Много му пада батерията на този телефон - веднъж на третия ден и два пъти от десетия етаж. 

 

 

Мечтата на канибала-спортист - да спечели сърцата на феновете.

 

 

Истинските проблеми започват, когато стигнеш до истинските причини за тях.

 

 

Има само три неща, които мразя: завистта, войната и омразата.

 

 

Хвърлил в краката на тъщата една пиратка, понеже искал да види какво означава гърмяща змия. 

 

 

Надпис в минно поле: "Не газете тревата!"

 

 

Вместо титлата "Председател на Парламента", по-логично е да го нарекат екскурзоВОТ...

 

 

Онова, което политиците отделят от залъка си за Народа, е продукт на отделителната им система...

 

 

С възрастта, от хетеро, мъжът се превръща в ретросексуален...

 

 

Късметът обича смелите, но на мъртвите смелчаци вече не им трябва...

 

 

Почти всички мисли в главата ми искат статут на бежанци от нея...

 

 

Всичко е прекрасно до мига, в който българинът разбере, че това не е предназначено за него...

 

 

Тръгне ли Красотата да спасява Света, бъдете готови за нещо много по-страшно – за нейното отмъщение...

 

 

Разболявам се нещо - зачестяват пристъпите на здрав разум...

 

 

Човек свиква и с много, и с малко. Но с малко врагове е по-лесно...

 

Кирето, 18 – 25.10.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дон Макбъч,
    братле, радвам се, че Ти помагам да намериш пътя към доброто настроение, добре си дошъл винаги!

    Ивонче,
    поздравче и на Теб с усмивка!

    Денис,
    както е писано в една книга - "ухилен като доживял до пенсия камикадзе"


    Сър Димитри,
    чест и почитания, братко!
    Бих го нарекъл "робот", понеже той не прави разлика между двете състояния, има интелект, но под команда може да направи и грандиозна глупостАко трябва да обобщя, ще го формулирам така:
    "Между умния и идиота, стои единствено робота"

    Елена,
    това е само представителна извадка от глупостите, които ме спохождат всекидневно
    Поздравче!
  • Страхотни, ама страхотни попадения! Особено много ми хареса това за затворника, на който му пожелават "да иляди"
    Браво!!!
  • "Когато човек общува с идиоти, започва да се съмнява в себе си. Ако започне да контактува само с умни хора, съмненията изчезват, но се появяват угризения...". Как го измисли това...??? Уникален си!!!

    Честно да ти кажа, интересно ми е как ще наречеш - този по-средата - между Идиот и Умен? Харесах!
  • Усмихната страничка на мъдро човече!)
  • С поздрави!
  • Бат' Кире, просто не знаеш как спомагаш за борбата ми със съботния предиобеден махмурлук... балсам за тежката ми кратуна
  • Танче,
    от разкования покрив ще да е. И при мен е така - мъгла и вятър в главата, но поне не скучая с такава прогноза за времето
    Поздравче!

    Сиси,
    няма да сваляме гарда я! Нивото трябва да го държим поне същото, а ако може да надграждаме, е още по-добре. Времето ще покаже.
    Усмивки най-сърдечни!

    Дани,
    ние сме обикновени, скромни хорица с чувство за хумор и мярка
    Поздрави!

    Анабел,
    винаги си добре дошла, а Ти си естет и с изтънчено чувство за хумор.
    Поздравче и на Теб!
  • Много талантливи тези бургазлии, ей
  • Eeeeeeeeeeee,Уникални са, Кире!
    Ставаш все по-добър!
    Обаче хем се смея, хем ми е тъжно......
  • На мен все ми е ветровито, Кире!
Предложения
: ??:??