3.12.2013 г., 21:12 ч.

Разковани дъски - 44 

  Проза
941 0 6
5 мин за четене

 

Днес запалихме Коледната елха пред супермаркета. Изгоря заедно с още 12 автомобила. 

 

 

Имам усещането, че България е ударена с оръжие за масово изпростяване с голям обсег.

 

 

Днес една жена искаше да ù говоря за много, много мръсни неща. Казах ù само две и тя избяга - ризи и чорапи...

 

 

Не страшно ако жена не ти вдига,
смешното е, ако не го вдигнеш ти. 

 

 

Има жени, които харесват само мъже с добри сърца и такива, които ядат всякакви... 

 

 

Ако не правиш нищо и непрекъснато гледаш в една точка, накрая ще ти остане само тя...

 

 

Наблюдава се напредък във външната ни политика - преди ни смятаха за последната дупка на кавала, а сега ни броят за пълни дупки...

 

 

Заради детето си, ще гледам да оставя след себе си ярка диря, а не кафява...

 

 

Най-големият ти враг, това са съмненията, които храниш, а твоят най-голям приятел е тяхната смърт.

 

 

Затворените страници в живота ни са в пъти повече от непрочетените...

 

 

Имам лошо предчувствие: утре е понеделник, а аз никак не съм готов за това. 

 

 

Човек не може да стои вечно затворен. Дори в себе си.

 

 

Има толкова заспали хора, дето от сън да ги бутнеш, пак ще заспят. 

 

 

Да работиш в петък си е чиста проба злоупотреба със служебно неразположение.

 

 

България - страната на неограничените възможности. Да правиш кал на другите...

 

Не давайте всичко от себе си на хора, които преди това са взели същото и от други...

 

 

... И златната рибка изпълнила желанието на ламята да е три пъти по-умна. Оттогава се е появила триглавата ламя.

 

 

Понякога флиртът е състояние, в което заменяш проявлението на здрав разум с такова на нездрав интерес. 

 

 

Хората рядко отдават внимание на това, че всяко нещо, което се случва има смисъл...

 

 

Всички проблеми възникват поради факта, че оставяме причините за тяхната поява да узреят...

 

 

Е-тъчно

Къде да бръкнеш да го Е,
навсякъде е пълно с Е.
И в консерви, и в шишета,
хакано е с разни Е-та.
Е-та щъкат из храните,
плъзнали са чак в душите
и за секса, да го Е,
има думичка със Е...
Тука Е-та, Е-та - там,
Етъчно ми е, не знам...

 

 

"От утре започвам да отслабвам".
Тази бележка съм я залепил върху календара, 
над датата 02.01.2014 г.

 

 

Там, където Надеждата не умира, Злото живее кратко...

 

 

Това дето го правиха криминалистите на тъщата, 
се нарича /птеро/дактилоскопия.

 

 

Много ме радват нашите футболни коментатори, когато кажат: "Еди кой си играч получи неприятна контузия". Не съм убеден,че има приятна контузия, ама нейсе. 

 

 

Добронамереност е онова състояние, в което благодариш на всички за онова, заради което винаги ти се е искало да им теглиш една майна. 

 

 

Винаги, когато вляза в стая, където има огледала на всяка стена, ми се струва, че съм обграден от банда глупаци.

 

 

Когато тръгваш да бягаш от лошотията в Света, много е вероятно първо да се натъкнеш... на себе си.

 

 

Заглушителят не оставя ехо.

 

 

Всекидневно издигаме толкова стени помежду си, че животът е заприличал на лабиринт, в който коридорите стават все по-тесни и по-тесни, притискайки ни и заплашвайки ни да ни смажат...

 

 

Да дразниш хората с това, какви били пенсиите и заплатите в ЕС спрямо нашите в България, е все едно на осъдени на смърт на електрическия стол да им пускаш "HIGH VOLTAGE" на AC/DC...

 

 

За някои политици единственият начин да имат нещо в главата, е в нея да влезе куршум.

 

 

ПечаЛнаТа грешка : Тази кола е истински сълзотворен Ваз.

 

 

Българинът обича да ходи на пУкник сред природата. 

 

 

Пътищата в България са чисти и проходими. През лятото...

 

 

Овен, танк и депутат, най-трудно е да ги пробиеш откъм челото. Обаче отзад са уязвими...

 

 

През цялото време твърдях, че съм пиян от Любов... Докато ме носеха на ръце от кръчмата...

 

 

... и смятам, че трябва отново да разрешат дуелите. Не за друго, а, за да имам равни шансове с инкасаторите.

 

 

Мечтая си за хижа в планината, запалена камина, червено вино, хубава компания... И някой да се обади на жената да ù каже,че съм на санаториум, паднал е сняг и не мога да се прибера.

 

 

Защо политиците на са като снега - свършва зимата и ги няма. Понякога има и топли зими, в които пък изобщо не пада сняг...

 

 

Моля Те, Дядо Коледа, не носи нищо на нашите политици, а просто ела и си ги вземи!

 

 

Обяснявам ù: 
- Докато си с мен нищо лошо няма да Ти се случи!, а Тя: 
 - Точно от това се боя...

 

 

Когато на сцената излезе Народ, гол като пушка, нормално е да се очаква тя да гръмне...

 

 

Липсата на път не е безпътица, а обикновено състояние на връзките между малките населени места в България.

 

 

Човешкият Живот е така устроен, че за да стигнеш до рая, трябва да минеш през ада...

 

 

Ако не виждаш красотата на падащите капки дъжд, никога няма да узнаеш посланието на всяка сълза...

 

 

Най-трудно е да четеш между редовете, когато не ти е писано да го можеш.

 

 

Моята нова книга ще се казва "Основни причини и пречки да не издам старата".

 

 

Кирето, 22.11 – 02.12.2013 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А сега ще Ви покажа една истинска "класика" в раздел "наглост без предразсъдъци":

    https://www.facebook.com/tedi.sladurkova

    Не се наемам да коментирам, просто преди време обещах на това лице,че ще взема мерки, които няма да му харесат. Дадох достатъчно време, но явно жената продължава нагло да краде и да представя нещата ми за свои. Но както се казва, идва ден за разплата...
  • Финес, остроумие и мъдрост в едно. Както винаги дъсчиците са на висота!
  • Викторе, братко, благодаря Ти за веселите слова и ще се старая винаги, дори да ми е тъжно, да давам на хората около мен Надежда, малко добро настроение и весели мигове с моите дивотийки!
    Наздраве!

    Кери,
    шоуто ще спре, ако внезапно изтупам куйрука, иначе тепърва има да видиш още)
    Поздравче!

    Жени,
    твоето появление ме ласкае и въпреки,че съм твърде земен и обикновен, Ти благодаря за доверието!
    Поздрави сърдечни!
  • Ще се отбивам редовно тук...порция смях - леко горчива, предвид добре заблатената географска местност, в която сме всички...
  • Добре, че спрях при теб, че да се ухиля малко... Еле, Е-тъчното направо ме помля... и другите са направо в десетката, затова ми е приятно да чета твоите мъдри мисли за живота, хората и още нещо..., и макар и не винаги да коментирам, нЕма начин да не съм ги прочела. Поздрав!
  • Вие Бургазлии сте били много весели хора. Двамата с Лордли направо избивате рибата в раздела хумор и сатира
Предложения
: ??:??