24.12.2013 г., 17:10 ч.

Разковани дъски - 46 

  Проза
879 0 6
3 мин за четене

Бих искал чудесата да не се случват по Коледа, а когато човек наистина има нужда...

 

 

Невероятните неща се постигат с Любов. За останалите просто трябва да имаш пари...

 

 

Най-ценното в Сътворението е, че Бог ни е направил съвършени. Лъжци...

 

 

На някои им липсват първите седем, а на мен последните. Нули в банковата сметка...

 

 

Дръжте се естествено. Другото ще си дойде само, или ще избяга на мига, в който решите да се държите така. 

 

 

Ако си решил да вземаш Снежанка за жена, да знаеш само, че върви заедно със седемте джуджета.

 

 

Бракът е най-порочната практика за финансово обвързване между двама души, които нямат нищо общо помежду си. 

 

 

Каза, че не е свикнала да я носят на ръце. Затова я пуснах. От моста.

 

 

Такъв секс се вихри пред дома ми - едни празници като са се разчукали на вратата...

 

 

Понякога Животът прилича на минно поле - трябва да внимаваш къде да не стъпваш...

 

 

Как да обясниш на един политик какво е прегръдка, когато ръцете му са заети с това, да държат заграбеното...

 

 

С оглед на техническия прогрес през последните години, предлагам, вместо изразът "цъкайте с език", да се въведе "Кликайте с език". 

 

 

Чувствам се като коледно дърво - брадата ми е като иглички, целият съм накичен с подаръци от Съдбата и светя като слънце, защото ме пере тока... 

 

 

Тръгнат ли ти мишките из главата, нищо не помага, освен да изчакаш да се наиграят и да идат в друга глава...

 

 

Държавата ще започне да оздравява, когато болните хора от Парламента бъдат хоспитализирани в друга, по-подходяща за целта сграда...

 

 

Представяш ли си - в Ада за нормалните хора календарът всеки ден стоял на петък 13-ти, а в рая на педалите - на 2-ри февруари...

 

 

Не искам Дядо Коледа да ми носи нищо, а само да изнесе политиците някъде по-надалече.

 

 

Има дни, в които ми се иска да мисля повече и по-малко да ругая простаците. Или пък беше обратното...

 

 

Тръпки ме побиват от фолк певици с ангелски лица, които вият като чакали... 

 

 

Политиците, лудите и глупаците никога не си почиват. Затова и прекрасно се разбират помежду си... 

 

 

Ако знам от кое ще се почувствам по-добре, ще ти го дам да го изпиеш.

 

 

Някога момите са се захласвали по Човекът Шаяк... 

 

 

Един рибар, вбесен от лошия си късмет, решил да изтрепе всичката риба и хвърлил няколко гранати в реката. Спасила се само златната рибка, но оттогава изпълнява само две желания. Изпълнението на едното изразходвала за себе си - за да се спаси. 

 

 

Невинаги можеш да направиш добро впечатление, но по всяко време можеш да го развалиш.

 

 

Възможностите са като апетита - идват, когато вече няма нужда от тях. 

 

 

Не можеш да отречеш, че оня, който ти палва кладата с факла, иска да запали у теб огъня.

 

 

Трябва да помагаме на хората, които се чувстват объркани от собствената си съвест...

 

 

Понякога и на думи всичко е възможно. Особено, когато това е произнесена присъда, която влиза в сила...

 

 

Китайската стена е идеален пример за това, какви мерки са нужни на Европа, за да спре българските емигранти.

 

 

В приказките винаги Доброто побеждава, а в американските филми – главният герой.

 

 

Дядо Коледа е нещо като аксиома в благотворителността и рекламната индустрия...

 

 

Повечето хора така и не осъзнават колко скъпо излиза да спонсорираш собствената си глупост.

 

Кирето, 14.12 – 24.12.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • дон Макбъч,
    братле, тази година ще сме на върха, усещам как ще смачкаме конкуренцията. Няма да е лесно никак, но вярвам в нашия тим!
    YNWA ! Наздраве !
  • Скъпи братко, отдавна знаеш, че съм голям твой фен. Знаеш и че ти пиша не защото искам да върна жеста, а защото отново съм възхитен от дъсчиците. Единственият ми проблем с тях е, че не мога да си харесам любима. Те са като жените - всичките са ми любими!
    Към всички пожелания, които отправям към хората от сайта, добавям едно специално за теб: този сезон най-сетне да видим Стиви Джи как вдига титлата с любимия ни отбор!
    Сърдечно ти стискам ръката! YNWA!
  • Весели и на Теб, Танче!
    Аз съм като нестинар - под мен непрекъснато има въглени, но стискам зъби и вървя напред.

    Снежи,
    дай Боже обич и светлинка и на Теб и на семейството ти!

    Куш,
    чест и почитания!
  • (+)
  • Кире, Харесват ми твоите бодливи мисли.Чета ги,и докато се смея, разбирам колко са истински и дълбоки по съдържание. Весели празници!
  • Весели празници, Кире! Нека през Новата година имаш по-малко поводи да забиваш иглички в петичките!
Предложения
: ??:??