5.01.2014 г., 21:01 ч.

Разковани дъски - 47 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1382 0 13
3 мин за четене

Женските капризи са като природните бедствия - удрят неочаквано и смазват първо най-слабите места...

 

 

Дори илюзиите са безсилни пред пораженията, които оставят след себе си...

 

 

Хората са склонни да вярват на налудничави неща, когато им звучат правдоподобно, но не са склонни да повярват в истината, само защото тя им звучи налудничаво...

 

 

Може да дойдеш навреме или дори да подраниш, но най-важното е да не объркаш мястото.

 

 

Човек може да стигне много далеч, стига да не се приближава непрекъснато към мястото, от което е тръгнал...

 

 

Баси, колко съм изтрещял - опитах се да включа пистолета да се зарежда, а на телефона извадих батерията и опитах да сложа нов пълнител.

 

 

Нека Дядо Коледа Ви донесе такава любов, която да можете после да извлачите и заровите сами. 

 

 

Като се вгледах в себе си разбрах, че това е най-неподходящият човек, който някога съм искал да срещна.

 

 

От Центъра за управление на полетите съобщават, че мечтите на българите се разбиват още при излитането...

 

 

Окачвам на елхата само най-необходимото: луканка, пастърма, малки хлебчета, шишенце минерална вода, топено сирене (заедно със станиола да лъщи, че е по-готино), парченца кашкавал и някоя соленка. В случай, че припадна под нея.

 

 

Ако се чувстваш целунат от Съдбата, по-добре е да е на място по твой избор.

 

 

Ако знаех коя ще е последната глупост, която пиша, щях да напиша първо нея.

 

 

Всичките ми усилия да разбера жените удариха на философски камък...

 

 

Стените във фейса приличат на черните дъсчици, върху които собствениците на малки ресторантчета пишат с тебешир менюто за деня...

 

 

Установих, че в края на тази година животът ми е заприличал на коригираното разписание за движение на влаковете - оставям само тези линии, за които има пътници. Другите ги закривам...

 

 

И като изтрепете лисиците, после кокошките и патиците няма да се траят...

 

 

Отивам да си догледам филма - /Алфа/ Ромео трябва да умре.

 

 

Заради този фейсбук, дори кучетата като ме видят и се разлай/к/ват по дворовете.

 

 

Най-гадното за щрауса е, ако си зарови главата в плаващи пясъци.

 

 

Понякога правилността на избора граничи с вълшебство, но ако вместо вълшебната пръчица вземеш вълшебната тояга, това си е чиста проба раздаване на правосъдие...

 

  

Никой готвач не прави предложение за брак в кухнята си, защото предлагайки сърцето си, това ще изглежда като част от менюто.

 

 

Искаше от него да усети как бие сърцето му, а не ръцете...

 

 

Искам да имам два мозъка - с единия да мисля само за другите, а с другия за последиците от това. 

 

 

Мога ли да дойда по-късно - когато лошото свърши?

 

 

Искам да се отдалеча на безопасно разстояние от себе си, че много си преча. 

 

 

Движа се по /с/течението. На обстоятелствата.

Няма ваксина срещу човешката тъпота...

 

 

Взехме нещата в свои ръце... и сега изнемогваме от тежестта.

 

 

Не знам кое е по-страшно - ако всички планети или всички фолк звезди се подредят в една линия? 

 

 

Неуловимият касоразбивач трескаво търсеше дали в китайския календар има Година на райето... 

 

 

Няколко забавни правописни грешки биха хвърлили програмистите в шок и ужас: "древногръцки бЪгове".... "древногръцки Битове и легенди". 

 

 

 

Кирето, 24.12.2013 – 05.01.2014 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Sir DIMITRI,
    Благодаря Ти, човече, здраве и късмет през Новата и нека имаме повече поводи за радост и щастие!

    Жули,
    с малко думи, но на място
    Поздравче!

    /Damaskin / Коце,имам чудесни приятели, които са фенове на твоя отбор и ТИ си един от тях! Те са за мен Приятели с главна буква, другото е просто за закачка!
    Чест и почитания!

    Дон Макбъч,
    братко, благодарско за топлите слова. Спортните пристрастия са просто наркотик за ума, докато си почива от сивото ежедневие, важни са Приятелствата!
    LIVERPOOL завинаги!
  • За много години, скъпи братко! Чак днес успях да стигна до поредните спасителни за настроението дъсчици и се пуснах по тях с огромно удоволствие както винаги. То не се помрачи даже след като разбрах, че си бил фен на по-малките ни подуенски брат'чеди. Та да ти призная - аз съм от Цирковия смехотворно-комедиен ансамбъл (ЦСКА). Но както знаеш - YNWA! Продължавай да твориш със своя несравним стил!
  • Привържениците на ФК "Левски-1914", които много уважавам, се броят на пръстите на едната ръка и то ако е ръка на стрелец от Якудза.
    Г-н Ганчев е един от тях.
    Чудесни са!
  • "Ако знаех коя ще е последната глупост, която пиша, щях да напиша първо нея."
    Гениално!
  • ЧНГ И ЗА МНОГО ГОДИНИ, ПРИЯТЕЛЮ!!!
    Не пиша често тук, но те чета /оти, пиша та се късам/!!!
    Мухата пак е бръмнала покрай теб и... резултатът е налице.... - "Нека Дядо Коледа Ви донесе такава любов, която да можете после да извлачите и заровите сами.".
    Харесах!
  • Хай ! Викторе, поклон по всички правила
    Но не съм Сенсей, а обикновен ученик все още. Но пък съм старателен
    Наздраве, братле! Чиърс!

    Ивонка,
    шоуто трябва да продължи. И ще го правим подобаващо с много смях
    Поздравче!
  • Чудни са! А за елхата е върхът!
  • Първия удар на мухата нинджа за 2014 Катаната остра като бръснач, удара - светкавица. Кимни де, кимни! Поклон Сенсей!
  • Валя,
    лая на техния език, затова ги разбирам
    Поздрави!

    Харпиевна,
    радвам се, че Ти нося малко блага усмивка и тук! Ще има дълга поредица от хилежи...
    Поздравче!

    Безжичен,
    поздрав на Варна, братко! И нека е благословена Новата 2014-та за Теб и за всички около Теб!

    Елена,
    добре дошла си, наистина е важно нещата, да са леки, достъпни и наситени с оптимизъм и вяра в Доброто! Това се опитвам винаги да казвам на хората - да мислят с красивата част от себе си. Усмивката идва оттам...
    Поздравче!

  • Много яко!!!
    Благодаря за настроението!
  • Е, пак ми повдигна настроението... Ама не се чудя, човек от морето... Нищо че е от Бургас... ... Разбира се, че наистина много и винаги съм харесвал Бургас - аз, един от Варна...
  • Знаех си, че те знам и се чудех откъде.
    А то се оказа, че и съм те аплодирала, ама на друго място
    Ха сега и тук, аплодисменти!
    Браво, Кире, поредните бисерчета!
  • Не е зле да разлай(к)ваш кучетата
Предложения
: ??:??