8.11.2016 г., 22:40 ч.

Разковани дъски - 71 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1406 4 9
9 мин за четене

Докторът ми каза, че съм здрав като пън. Особено в главата...

 

В България се наблюдава масов BRAINEXIT.

 

 

Ден за математика - от сутринта ми е тръгнало само на тъпоъгълници...

 

 

Мазни хора – мазни идеали...

 

 

Без вяра няма надежда, а без любов първите две се обезсмислят...

 

 

Няма нищо по-хубаво от това, да не ти дреме за лошото време.

 

 

Врява, Надежда и Любов. Последните две са близначки.

 

 

Времето лети толкова бързо, че докато мигнеш и идва време да склопиш очи.

 

 

След изчезването на прасетата, предлагам въпросният район да бъде преименуван на "Кресненското бонфиле".

 

 

Когато мислиш, че си здраво стъпил на земята, изведнъж се оказва, че си в чужд имот...

 

 

От графичното приложение "Как ще изглеждаш след 20 години" се интересували най-много лишените от свобода излежаващи тежки присъди.

 

 

Отначало тя беше дРамата на живота му, но постепенно се превърна в Баталната жена.
* Игра на коЛове*

 

 

Човек започва да се чувства истински щастлив, когато остави далече зад себе си всички заблуди...

 

 

Седмичен хороскоп за Варна:
ще ви върви като поД вода...

 

 

Ако не смееш да кажеш на една жена истината в очите, или ти е слаба волята, или ракията...

 

 

Надеждата умира... поредна.

 

 

Най-плашещото място на Света се намира там, където си изхвърлил и заключил своите провалени, или нереализирани планове...

 

 

По-добре късата клечка отколкото дебелата сопа...

 

 

Стигам да извода, че не ни е нужен Закон за движение по пътищата, а наръчник за оцеляване при пътуване по тях...

 

 

Ако спрем да се ядем помежду си, ще измрем от глад.

 

 

Някои хора оставят трайни следи единствено в калта.

 

 

В момента Човечеството е просто рефер в титаничната битка между двата свята - този на заблудите и този на излъганите илюзии...

 

 

Хората пият до посиняване, за да забравят онова, което ги е накарало да почервенеят от гняв, или да позеленеят от яд. Но има и хубави поводи, при които махмурлукът си идва по естествен път...

 

 

Еволюция:
От клона – на смартфона.

 

 

Някак идва ни отръки,
да теглим с нови сили стари мъки.

 

 

В главите на хората понякога се случват страшни неща. Лошото е, че невинаги си остават там.

 

 

Вярвам, че всичко ще се оправи. Но не и всички.

 

 

Има хора, с които не можеш да намериш общ език и изпитваш нужда да намериш ключ, за да стигнеш до тях. Тръбен.

 

 

Смятам хората, които създават паника за далеч по-вредни от онези, които вече са се паникьосали.

 

 

Родени сме под фолк звезда, а не под щастлива. Затова страдаме.

 

 

Каквото и да е Любовта, без нея не може, а с нея е страшно.

 

 

Винаги може повече. Въпросът е, че ако искаш всичко, няма да ти стигне мястото.

 

 

В България трябва да важи следното:
Блажени са вдяващите...

 

 

Българската логика винаги след пожеланието "Дай Боже всекиму !" поражда въпроса: "Защо пък точно на този ?"

 

 

Санирах мислите си задни.
Сега са чисто новички – фасадни.

 

 

Петъчно:
Какво му трябва на човек –
слънчице, море и
седемцифрeн чек.

 

 

Можеш да прецениш кой какъв е, когато го оставиш да ти пази гърба...

 

 

Кучето е най-добрия приятел на човека, който си няма котка.

 

 

Дори да си с най-новия Самсуняк Галакси,
не осъзнаваш колко малък,
колко жалък си...

 

 

Дори, когато не ѝ върви, блондинката, родена с късмет винаги удря на ...Замък.

 

 

Минавам само да Ви кажа, че изобщо не се страхувам от тъмното. Пиво.

 

Ако си избрал да бъдеш връх на сладоледа, трябва да си готов да изтърпиш всякакви езици, включително и злите.

 

 

Относно парите: какво да ви кажа,
липсват дори като част от пейзажа...

 

 

Поиска от златната рибка да е непрекъснато до морска сирена и да бъде нечия пътеводна светлина и хоп - изведнъж се озова като пазач на фара.

 

 

Когато злите и лошите попаднаха в обкръжение, водачът им ги събра и им рече:
-Да знаете, че нищо добро не ни чака.

 

 

Откакто спря да ми дреме, все съм недоспал.

 

 

Интервюират човек, който с едно махване на ръката е привел в безпомощно състояние всички гардове на столична дискотека:
-...Аз като им разправях, че съм джедай, а не диджей...

 

 

Най-яростно се борят срещу миналото хора, на които то им е дало всичко.

 

 

Спортна вест:
След като спечелиха ралито Париж-Дакар, руските танкове се отправиха към Триполи.

 

 

Най-опасно е, да ти подлеят вода в главата...

 

 

Сега и поетите ще започнат да карат на зимни...думи.

 

 

Човек, който се съмнява в успеха си, с едната си ръка се държи за провала...

 

 

Килограми и жени трябва да се свалят по естествен път, а не насила.

 

 

Слава Богу забелязах навреме, че днес не ми се работи...

 

 

Искам да честитя на всички хора от социалните мрежи, които празнуват раждането на първата си...мисъл.

 

Кирето, октомври – 08.11.2016 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз пак със закъснение, но да ти кажа че четох с прозрение 😂и настървение🌶🌶🌶Пиперлии са ти мислите.
  • За много години, Приятели!
    Наздраве, друже Безжичен и на Теб Роси! Бъдете обичани и дръзновени и през Новата 2017-та! Нека е мирна, светла и честита за всички!
  • Ами... то повечето по тези географски ширини сме здрави като пънове, особено в главата... Страхотен си! Поздрави, Кире!
  • Не бях влизал известно време, но сега ги прочетох и, разбира се, с огромно удоволствие! Толкова е хубаво, че има хора като теб с тънко и истинско чувство за хумор!
  • Ани,
    за съжаление, никой математик не казва какво има отвъд безкрайността.
    Но човек, който живее с усмивка на лице и е добър по душа, развива способността, да преодолява времето и пространството...
    Поздрави, Жанет!
    щом кърти, ще ме цаниш ли за някой ремонт?
    Кети,
    всяко едно красиво нещо е такова, защото е било разбрано правилно. Поздравче!
    Дон МакБъч,
    брате, пече се книжлето, както и титлата на мърсисайдските ни приятели! Ще ги има и двете!
  • Чакам си дъсчената книжка, Кире! Със същото нетърпение, с което чакам Юргенмайстера да ни донесе Деветнайстата
  • Хубаво четиво!
  • "Можеш да прецениш кой какъв е, когато го оставиш да ти пази гърба..." Йес!
    И не само, и не само... всяка дъсчица кърти.
    Поздравче, муханинджо
  • Ех, тази математика, що ли ни учат на нея?
    Благодаря за усмивката, Кире!
Предложения
: ??:??