15.01.2017 г., 16:26 ч.

Разковани дъски - 72 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1275 2 7
7 мин за четене

Жена, която жули само вредни храни и напитки, спокойно може да бъде наречена Жули Е-та.

 

 

Автотенекеджията толкова се дразнеше от номерата на жена си, че когато веднъж се ядоса, пренаби и тях.

 

 

Когато пиеш греяно вино у дома, това си е чиста проба топлофиРкация.

 

 

Рибар на курс по медитация:
- сОмммм, сОммм...

 

 

Не знаех, че "Смени жената" е легендарно световно шоу. Довчера го мислех за развод.

 

 

В момента българинът се люшка между богат и беден. Речник...

 

 

Дори скромността вече не е в състояние да разкраси онова, което е останало от хората...

 

 

Атентатът, извършен срещу моя празничен кантар, е дело на ПКК – Пържени Картофи и Кюфтета.

 

 

Смятам, че е дошло времето за нов кръстоносен поДход.

 

 

Когато отворя барчето под телевизора и зърна наредените шишенца с цвят на кехлибар, се чувствам като в "Кау*ланд" – един топъл глас ми казва: "Тук съм на правилното място."

 

 

Преди да се изпълни до краен предел със светлина и вяра, българинът прави това със сaрмички, баница, боб и всякакви други вкусотийки.

 

 

Правилното изписване на израза, за да можеш да бъдеш правилно разбран в България, е:
Post FUcKtum .

 

 

Жената ми звънна да ù хвърля портмонето през терасата, че го била забравила. Погледнах бегло и го метнах. Сега като се замисля: Всъщност, тя ли беше?

 

 

За да накаже хората, които не вярват в него, Дядо Коледа ги превръща в данъчни...

 

 

Щастието също може да те разплаче. Особено, когато отиде при друг.

 

 

Само си представи какъв кошмар щеше да е:
"Приказки от 1001 полярни нощи."

 

 

Не мога да помогна на простите хора. Независимо, че още са живи.

 

 

"П" като петък:
Приказвам повече простотии, понеже парите привършват преди предвидените плащания...

 

 

Касовите бележки са един от безплатните начини да съхраните спомена, че някога сте имали някакви пари.

 

 

Джихадистката версия: ISISthislav.

 

 

Знам едно средство, което веднага сваля напрежението - шалтер.

 

 

Фитнес: От лежанка вдигам 200. Кръвно.

 

 

Понякога мълчанието е Блато. Колкото повече си мълчиш, толкова повече затъваш в него.

 

 

Утешително е, че не всеки вурст е Кончита.

 

 

Всъщност Дядо Коледа е основател на най-голямата и ненадмината досега по мащаба на обработваните доставки куриерска фирма.

 

 

Само българският поп фолк атакува целите си с гърди-бомби.

 

 

На българския Народ трябва да му бъде наложена незабавно мярка за неозлобление.

 

 

Някой знае ли къде е гробът на българската правосъдна система, да поднеса цветя?

 

 

Останахме ли с пръстов идентификатор в устата?

 

 

Реклама:
Безплатна доставка на хапчета срещу диария от врата до гърне.

 

 

Притеснен съм от това, с каква пЛесен ще участваме на следващата Евровизия...

 

 

Банките няма ли да обявят поне една нощ на отворените врати?

 

 

В България целогодишно се разиграва най-жестокото риалити "Живееш или лъжеш"...

 

 

Като малък исках да стана писател, но за ваша радост един ден чух глас отгоре:
- Недей, бе, брат. Много хора ще умрат от смях.
Та затова се спрях.

 

 

Опасно е да се размекваш по време на секс.

 

 

Проклятие към данъчните:
Сумата да ги тръшне дано!

 

 

Изпълнихме повелята на Времето:
Царят вече е гол...
Както и Племето.

 

 

Аладин потъркал радиатора и парното заработило.

 

 

В спора се раждала Истината, а в дебата – вицовете.

 

 

От Менделеевата таблица обожавам елементите Cu джук, Na деница и Са лам.

 

 

Задължително при телевизионните дебати трябва да присъства екзорсист.

 

 

Винаги е по-добре да ти се носи лоша слава, отколкото да носиш лоша карма.

 

 

Завеща на хората да продължат делото му, но то се оказа висящо.

 

 

Кирето,  06.11.2016 – 12.01.2017 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дефиницията на касова бележка😂😂 и Кончита😂😂 Как съм закъсняла да прочета... Хайде, пускай нови мисли, аз чакам🐌🐌🐌
  • Поздрави, Кети! Старата дъска ръжда не хваща,знам аз.За много години Александра, Ники, Роси, Анита! Радвам се, когато видя усмивки по лицата на Приятели и непознати. Това е ясен знак, че с нещо съм докоснал хората.
    Бъдете здрави и вдъхновени!
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Слушай, имаш всички дадености да си писател. Владееш отлично Менделеевата таблица, което е признак на висок интелект и харесваш топлите - кехлибарени цветове, което е признак на романтизъм. Така, че дерзай!
  • "Като малък исках да стана писател, но за ваша радост един ден чух глас отгоре:
    - Недей, бе, брат. Много хора ще умрат от смях.
    Та затова се спрях."
    Ама не си се спрял съвсем. Ей сега, заради тебе, заприличах на "човека, който се смее" и няма оправяне.
  • И разсмиват, и разплакват. Поздрави, беше ми забавно.
  • Много си добър! И да знаеш, чета разкованите ти дъски отдавна, да не вземеш да си помислиш, че съм нова фенка!
Предложения
: ??:??