23.09.2012 г., 17:48 ч.

Разсъжденията на прогледналия Колчо Колчев 

  Проза » Хумористична
712 0 2
1 мин за четене

 Аз съм Колчо Колчев. Българин, семеен, с едно дете. Или с една дума – средностатистическа електорална единица. При това положение как кажете да ми стигне бюджета, ако не са редовните заеми (които изплащам нередовно) и ако не са всевъзможните хазартните и темподобни игри на късмета, посредством които все се опитвам да закърпя пустия му и семеен бюджет...

 Да, ама не! Играя редовно тото в кажи-речи всичките му вариации, играя лотарии, пускам sms-и в какви ли не tv-залъгалки... – не, та не!

 Само в една игра не съм си опитвал късмета – политическата!

 Най-важно при нея е името ти веднъж да бъде вписано във фиша (бюлетината) на някоя потенциално-парламентарна партия, пък после все ще се намерят достатъчно балъци да пуснат този „фиш” във вълшебната кутия (изборната урна) в деня на Голямата мандатна лотария (изборите). И ето, че вече си печеливш! На власт или в опозиция – няма значение. Пиари, светлини на прожектори, медийни маймунджилъци... – печалбата е гарантирана. За цял мандат! Пък после и цвета на „фиша” можеш да смениш за разнообразие, и визията, и възгледите си, и хоп – отново си печеливш в поредната изборна лотария. И пак, и пак... Влезеш ли веднъж в играта, печалбата е гарантирана за години. Това се казва късмет!

 А пък за средностатистическата електорална единица (като моя милост) остава винаги да е губеща.

 

С горния фейлетон участвах в конкурса на Евробет "Игри на късмета"

© Борко Бърборко Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • и аз съм приятно изненадана...
    и те поздравявам..
  • На това се казва истински творец и краснописец. С няколко изречения само те кара да се вживееш в ролята на героя. А за актуалното не е нужно да споменавам.Едно голямо " Браво !".
Предложения
: ??:??