17.02.2022 г., 10:21 ч.

Реалистичен абсурд 

  Проза » Разкази, Хумористична
696 4 11

Да, това е – началник склад. Тоест – началник на предметите, стоките, струпаните вещи.

Получаваш ги и решаваш съдбата им. Кое къде ще бъде. Кое на първа линия, кое струпано на куп в ъгъла, кое направо в пакетите – не си заслужава дори да се вади на бял свят.

А после – по твое, началническо, мнение, в какъв вид ще стои в склада. Може да струпаш тенекиените тенджери в дъното на склада. Може и да ги извадиш на първия стелаж.

Може да не ги и поглеждаш – че защо да се вреш чак в тъмните дебри, а може и да излъскаш тенджерите – така че да заслепяват влизащите.

Каквото поискаш. Началник си…

Изобщо – житейска ситуация. И избор. Най-вече психологически.

Да командваш неща за използване си е шизофрения.

Ама да си началник… О! Гордост… Връх на кариерата…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Мъдър си, сенсей!
  • Благодаря, Ивита, Младене!
  • "Началник" идва от начало. Но началото може да значи и нещо низше, от което започва извисяването. Нещо като кота нула или казано другояче - морско ниво. Нещо, което винаги може да си остане на това ниво. А има и друго тълкуване на НАчалник. То идва от чалник, т.е. от някой чалнал се. Абе и изобщо, хареса ми твоя ракурс, Георги!
  • Струпал си вещите някъде, Георги! В тъмните ъгли тилилейски. И изобщо не те интересуват. Нито те, нито представата за тях. Така трябва.
    Браво!
    Само, моля те- молива остави, приятелю!😉
  • Благодаря, Ники!
  • Въпрос на гледна точка!
    Дали да трупаш или да спреш!
    Много си прав, Георги!
  • Благодаря, Пепи, Миночка, Катя!
  • Началник...все пак
  • Колко си прав, Георги, от толкова посуда вече ще обзавеждаме складове!
  • Истинската домакиня не е началник-склад, истинската домакиня е оръжейник!
Предложения
: ??:??