28.02.2024 г., 11:00 ч.

Реални абсурди 

  Проза » Други
140 2 5
10 мин за четене

Название – Европейски акт за свободата на словото

Съдържание – Цензура

Развитие – „1984“…

хххх

На екрана – феминистка. Офъкана като любимата на петела кокошка, речевита, агресивна.

Изисква жените да бъдат назначавани на ръководни длъжности навред – в държавата, в частните фирми, в обществените организации…

Щото, според ня, са малко.

Само посмей да кажеш, че частниците издигат на ръководен пост не по пол, а според възможностите босовете да им донесат полза. Мъже, жени, обратни, дяволи, вълци… Полза да носи!

Е, някъде провеждат кастинги на кревата, ама само за секлецарки…

Но да определят работниците си по гръдната обиколка…  Бизнес, нико лично…

Виж, в държавните фирми и служби е различно. Знаем… И мълчим… Та покрай назначените некадърници и нас властващите ни… Такова… Лъжат и грабят…

хххх

Пак късната суфражетка. Трябвало, вика, да се дадат възможности на жените за развитие…

Правилно!

Ето – можело да им се позволи да си наемат детегледачка, да се откъснат от домашната тежест…

Да, бе – детегледачката работи за безплатно!?

Ами нали майката трябва да плаща за наемната работничка? С какво? Отде?

Смешния и тъжен виц: „ Не сме бедно семейство. Тате е беден мама е бедна, готвачката е бедна, камериерката е бедно, градинарят е беден, а най-беден е шофьорът на лимузината…“

хххх

Все още обичам да скитосвам из интернета. А едно от любимите ми места са украинските телеграм канали и свободно водените стриймове.

Дори малкото, водени на украински, са лесно преводими. Какво да кажа за ония на суржик или направо на руски.

Разговор. Разбирам – двамата събеседници са в Латвия. Руснак и украинец. Разговарят на руски. Който е забранен в малката страна, ама… Сачите украинци, скрили се там от лапите на военкоматите, признават – говорят си свободно и навред, никой / ама никой!/ не ги закача. Иначе… Ако е руснак, негражданин… Има и глоба, има и затвор…

Друг разговор. Млад, наперен киевчанин. Който гордо обяснавя – украинският език е международен език, в света вече го учат, а руският е забранен навред…

Само дето… Има шест признати езици като международни: английски, френски, руски, испански, китайски, арабски…

Ни украински, ни италиански, ни немски, ни суахили влизат в признатите международни езици…

Обаче…

Абе, интересно е…

И винаги е кеф да разбереш, че не си най-простия и глупав на света. Какви самосъздаващите се идиоти има…

хххх

Новият украински командващ е генерал Сирски. Клел се да служи на СССР, служещ на Зеленски и бандеровците.

Най-показателното – роден е във Владимирска област,  Подмосковието, чист руснак. И родителите му си живеят спокойно в малкото село край руската столица…

А родният му син и доведеният са в Австралия. С тая фамилия, демонстративно управляващи автомобили със съветски флаг отпред… Не желаят да говорят изобщо за баща си…

А модерният кондотиер защитава евроатлантическите ценности в полята на Украйна…

хххх

От НАТО гордо съобщиха, че Швеция също ще предаде всичките си боеприпаси на Украйна.„

А немската „Рейнметал“ започва строеж на завод за боеприпаси в самата Украйна.

Два въпроса – десетилетия западняците / и ние!/ заделят пари за военни нужди. За демократични агресии по света и в Емропа.

Къде изчезнаха въоръженията и боеприпасите, които БИ ТРЯБВАЛО да са подготвени в случай на война?

Колко време би трябвало да продължи войната между двата братски народа в Украйна? Щото завод за боеприпаси не се прави като американска къща от дъски и картон, нали?

Някому е необходим пожар в Европа…

хххх

Из една парламентарна реч: „ У нас бушува пожар и подпалвачите са в правителството, съставено от претоварени и неподходящи идиоти. На улицата излизат доставчиците на услуги – фермери, занаятчии, дребни и средни предприемачи, търговци, транспортни компании. Те протестират, защото става нетърпимо. Три четвърти от хората поддържат тези протести. Три четвърти искат крайна пълномощията на това правителство. Правителството отговаря с безпрецедентна кампания за клеветен… Ако гражданинът е неудобен – обявяват го за десен екстремист… На властта помагат фалшиви НПО-та, поднасящи невероятни клевети и лъжи. Изобщо не се стесняват да опитват разгромяването на опозицията и недоволните с измами, клевети и дори заплахи за убийства…

Неудачен и раздут бюджет, счетоводни измами… Големите компании вече търсят излизане от страната… Ние навлизаме в голяма рецесия. И вината е на некомпетентното правителство с раздути харчове, далавери и опити за откровени кражби…“

Речта няма да я намерите в медиите. Това са думи на Алис Вайдел в Бундестага.

Колко разбирами са, нали?

хххх

Западняците се репчат, че нямало да признаят изборите в Русия…

Впрочем, какво стана когато не признаха венецуелските и си назначиха свой печеливш? Някой помни ли то тоя?

А в Белорусия? Къде е домакинята Тихановская?

Между другото, непризнаването на руските избори е удобен предлог за продължаване на войната в Украйна. Ми, не признават Путин – значи няма с кого да се преговаря.

А западняци вече изнесоха основата на бъдещигте преговори: връщане на всички територии, присъединили се към Русия, плащане от руснаците на огромни контрибуции, арест и съд за Путин и управляващите…

Да, само парад на Червения площад засега не е определен кога ще има, ама бандеровците днес-утре ще са там и…

хххх

Войната е на първо място пропаганда.

Зеленски заяви, че са загубили 31 000 убити.

Само дето The New York Times на другия ден поднесе различна статистика – 70 000 убити украинци, над 100 000 безследно изчезнали /убити или в плен/…

Не коментирам – Юрая ще пророни зверски стихоплетства…

хххх

Байдън за втори път нарече Путин „кучи син“…

Какво толкова?! Възрастта, деменцията, ошашавянето…

Нарича Тръмп как ли не, Нетаняху – „задник“, Си – „убиец“…

Какъвто президентът, такава и държавата…

хххх

Гледам клип. Реч на Юлия Навалная в Мюнхен. И се чудя…

Излиза захилена, захилена… Съобщава за смъртта на мъжа си и се хили…

Гледайте клиповете – щото и аз не повярвах.

После разбрах.

Нищо лично – бизнес. Веселата вдовица остава с развития вече бизнес. Сега тя ще обира дивидентите. А няма да й се пречка някакъв съпруг…

Обикновен капитализъм…

хххх

Продължава еуфорията на западняците от поредната сакрална жертва. Така дълго очаквана, че веднага след съобщението за това ВЕДНАГА предизвика отзиви, пълни с увереност. Увереност, че Навални е мъртъв /а още не бе потвърдено официално/, убеденост, че е убит /без проверка/, сигурност кой е убиецът…

Ами знаят си хората – информирали са ги майсторите на ликвидацията.

Обобщено го каза полският външен министър: „ Ако Навални е убит – значи убиецът е Путин“…

Все още нямаше потвърждение за смъртта, но вече знаеха каква е и от кого…

Аз пък се върнах назад. Последната среща Путин – Байдън. Журналист пита американеца: „Какво ще кажете, ако Навални бъде убит?“. И оня веднага – „Убиецът е Путин…“

Така се правят бизнес и политика – подготовка, инвестиции, удар…

А юрайчовците хлипат и с премрежен поглед броят сребърниците…

хххх

Впрочем, ако човек не е с широко затворени от хонорари очи, започва да гледа навред. И да свързва някои събития.

Например, увеличаващата се черна статистика след ковида. Все повече са смъртните случаи сред 40 – 50 годишните здрави и прави хора. От сърдечно-съдови проблеми.

Навални – информираха ни немците – при престоя си там е ваксиниран срещу ковид.

Дали, а?

Но ковидът се издъни. Затова сега се рекламира новата болест Х. Смъртоносна в пъти повече…

А после има и У, има и Z…

хххх

 

Няма да намерите нищо в родните медии за съдбата на американския блогер Гонсало Лира. Арестуван през май 2023 година в Харков, умрял в украинския затвор.

Същият си позволил да отразява събитията от войната не според бандеровската пропаганда, даже изразявал съмнения в официалните изявления на Киев. Нещо повече – при ареста в него е открито информационно съобщения на руското външно министерство, противоречащо на твърденията на Зеленски.

И – убит при неизяснени обстоятелства в затвора.

Което изобщо не вълнува администрацията на САЩ…

Двама мъртви затворници. Американец в украински затвор, руснак в руски…

Западът иска да разследва втората смърт. Другият…

Ама това е друго…

хххх

Марионетките се разтанцуваха по командата на кукловодите. И поискаха европейски военни части да заминат да мрат в Украйна.

Щото украинците свършват…

Предложението идва от Макрон, което не е учудващо. Обратните обичат да ахкат при мъжки бой, сами не се бият /ще си счупят маникюра/, достатъчно интриганти и подлеци са.

Така че…

Чакам Юрая Хийп и подпевачите му първи да се запишат доброволци за кръст…

Което разбира се, няма да стане. Едно е да се периш за сребърници, друго е да излезеш срещу мъже…

От Бърнард Корнеул, "Саксонски хроники": "Кралство се прави от мъже, не със злато"...

хххх

Обявените за руски шпиони мъж и жена, казват от телевизора, действали хитро. Намерили дете, починало малко и използвали името му, за да си подготвят документи…

Момент, моля! Ама не е хубаво да си чел много книги. Защото веднага изниква нещо. В случая – „Денят на Чакала“ от Фредерик Форсайт. „Народна култура“, 1991 година. Имаше такава, имаше и издателство с това име…

Нищо оригинално – нормален плагиат от страна на пропагандистите.

Само дето разни наглеци четат и помнят…

Кога ще свършат, че да може тихо и успешно да се промиват мозъците...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Миротворецът" Макрон иска незабавни преговори за Газа и войски за Украйна. Що така? Аз отговора го знам, ама нека някой либерали и демократи се замислят.
  • Имах предвид един стихоплетец.
  • Препоръчвам от Дикенс "Дейвид Копърфийлд" и "Големите надежди". И другите му романи са хубави, обаче тия...
  • Много си чел, сенсей, много четеш, че и за Юрая знаеш! Адмирации!
  • Шапка ти свалям, сенсей!
Предложения
: ??:??