15.06.2017 г., 12:47 ч.

Рекламно 

  Проза » Хумористична
625 1 6
1 мин за четене

   Готвя. Даже вкусно и с любов. Докато готвя, пея. Не прекрасно, но забавно. Затуй ми се получават манджите. 
   Гладя перфектно ризи и панталони. Дори мухите избягват ръбовете. 
   Колосвам яки и дантелени калъфки. Щръкват като пеперудени крилца. 
   Почиствам всякакви петна, особено от повръщано, акано и грес. Благодарение на "Авакс" успях да сваля, освен петната, и блажната боя от вратата и съсипах слънчевата дограма от 1968-ма. 
   Пера поне два пъти дневно, поради наличието на 6 мърлящи създания. Две дечица, три котки и едно куче. Гледам да не пропускам, 'щото инак височината на коша с мърльотиите надвишава собствената ми. Пък никак не ми харесва да се сблъсквам с "метър и седемдесет" парцалки, гащи и ароматни чорапи. Демек, ниска съм, ама полезна.
   Бърша джамове до блясък, който отново притеснява горепосочените мухи.
    Имам шкаф с инструменти и отвертка в джоба. Кова пирони, регулирам панти, както и автомати за плавно затваряне, сменям брави, смесители за мивки, отварям ключалки. 
   Мога да шпакловам, да циментирам пробойни и да отпушвам сек'ви сифони. Ръчно.
   Мо'ем и да носим. И да лепим плочки.
   Оказвам "първа помощ" в разни ситуации, неизискващи "висше медицинско". Обдишване, превръзки, дезинфекция и отстраняване на кърлежи. 
   Лекувам депресии, хемороиди и акне. Посредством алкохол и компреси с ментолов спирт. Успешно.
   Познавам Софията по улички, кьошета и кръчми. И пощи. Жива навигация, с приятен глас и усмивка. Не "забивам".
   Когато имам време, правя секс. Без да мрънкам и да се оплаквам от главоболие.
   И още мога.

   Та, следващият път, когато Кенууд създадат нов, по-модерен кухненски робот, да ми се обадят да им напиша рекламата.

   Да не говорим за японците. И НАСА. 

   За цени и специални екстри, пишете ми на "лични".

© Елена Даскалова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Досега не съм попадала на удавник, но останалото е фасулска работа! Вземи бири за под чадъра!
  • Хахаха, много яко! )) Ако можеш и да теглиш колата като закъса, да вадиш и съживяваш удавници, да ми правиш сянка ако немам чадър, некакси да изстудяваш вода и да ми вееш ветър те зимам веднага )))
    Хаха, браво, много ме изкефи! Поздрав от мен!
  • :D уби ме ...
  • Спокойно, те сега трупат положителни качества, за да ти са равни. Като успеят, ще се обадят
  • Явно плаша... Никакви мераклии до момента! 😀
  • Супер реклама, ама може малко да уплаши купувачите Много ми хареса, поздравления!
Предложения
: ??:??