15.04.2008 г., 18:28 ч.

Ревност 

  Проза
872 0 2
1 мин за четене
 

И така... денят беше 11.04.2008 година. Ден, в който най-големите ми страхове и опасения се сбъднаха. Съдбата ми поднесе новина, така отровна, че само като разбрах и смъртоносните и жили ме прободоха. "Той" трябваше да се срещне с „Нея" на 12.03.2008 година. Тази мисъл бавно и мъчително разкъсваше гръдта ми. В тази нощ аз дори бях готова да убия. Вените ми изпъкваха всеки миг, когато видех нейното лице, очите ми кръвясваха - превръщах се в истинско чудовище. Но не какво да е, а наистина реален звяр, мразещ „Нея". Звяр, за който няма граници и сили, които да го спрат. Страхувах се от самата себе си. Пред мен се рисуваха картини, но не с пастелни цветове, нито даже с темперни бои, а само и единствено с кръвта й. Фигури, изобразяващи разчлененото и тяло... но нека спра дотук. Тази моя мания или не знам, може би е болест, размъти съзнанието ми. Не можех да си представя как ще го загубя, заради тази... тази... блудница и не се извинявам за обидата, защото я описва най-добре... Как издържах се чудя, как успя тази злоба, която се таи у мен, да не ме погуби?! Запазих се жива, но не съжалявам за изпитаната болка, аз я мразя и ще продължава да е така... Обичам го и си признавам, ревнувам го и това е, ала не е ли това най-висшето доказателство, когато обичаш?... Ще оставя сами да прецените...

© Елизабет Борисова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Елизабет,ако спреш да мразиш и да ревнуваш ще ти остане повече време да обичаш, а като извадиш от себе си злобата, която таиш, ще имаш повече свободно място където да събираш обич.Замисляла ли си се какво има ТЯ, което Ти нямаш и което Той търси при нея?!Разбира се лесно се дават съвети отстрани, но съм била и от "двете страни на барикадата".
  • Не е, любовта е свобода - да приемеш любимото същество такова, каквото е и такова, каквото не е и въпреки всичко да го обичаш... Да не искаш да го променяш...
Предложения
: ??:??